Królestwo Sindrii
Sindria Emblem Anime.png
Kanji シンドリア王国
Rōmaji Shindoria Ōkoku
Informacje
Stolica
Lokalizacja Południowe Morze
Kontrolowane przez Drakon
Sinbad (dawniej)
Przynależność Sojusz Siedmiu Mórz
Debiut
Manga Noc 77
Anime Odcinek 18

Sindria (シンドリア, Shindoria) jest krajem stworzonym przez Sinbada. Jest częścią Sojuszu Siedmiu Mórz.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Sindria jest dużą wyspą z otaczającymi ją kilkoma mniejszymi wyspami. Wydaje się, że jest ona otoczona przez wysoką skałę.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sindria powstała w ostatnich czternastu latach po tym jak Sinbad ukończył pierwszy Loch.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Sindria Arc[edytuj | edytuj kod]

Sindria została pokazana po raz pierwszy po wydarzeniach mających miejsce w Balbadd. Tam Aladyn, Alibaba Saluja, i Morgiana rozpoczynają swój trening i poznają wszystkich Ośmiu Generałów.

Wydarzenia[edytuj | edytuj kod]

Dożynki "Mahrajan"[edytuj | edytuj kod]

W wodach otaczające wyspę zamieszkują Południowe Kreatury. Kilka razy do roku atakują wyspę, a obowiązkiem Króla i Ośmiu Generałów jest przepędzenie ich, ilekroć one atakują. Sinbad zamienił atakowanie Kreatur w imprezę. Taki obrót spraw uspokoił ludzi i dzięki temu pomysłowi zarabiają na turystach. Południowa Kreatura, która została zabita jest obfita w białko i wszyscy w kraju zajadają się tym. 

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Nazwa Sindria pochodzi od sanskryptu słowa "Sindhu" lub Hindi-Urdu pochodnej od "Sindhu - rodzimej nazwy rzeki Indus. Sindh to również nazwa prowincji w dzisiejszym Pakistanie, w okolicy rzeki Indus.
  • Imię Sinbad(początkowo "Sindbad" po arabsku) oznacza "Władca Sindh". Stąd Sinbad jest władcą Sindrii w Magi.