FANDOM

Small giana
"Spoiler!"
Sheba
Sheba Color
Biografia
Kanji シバ
Rōmaji Shiba
Znany jako Królowa Sheba
"Osiem Murów Obronnych na czele" Magik
Opis fizyczny
Wiek 12, 17, 22 (nie żyje)
Płeć Kobieta
Wzrost
Relacje
Rodzina Salomon Jehoahaz Abraham (mąż/nie żyje)
David Jehoahaz Abraham (teść/nie żyje)
Aladyn (syn)
Sojusznicy Salomon Jehoahaz Abraham
Arba (dawniej)
Uraltugo Noi Nueph
Falan (dawniej)
Wahid (dawniej)
Ithnan (dawniej)
Setta
Wrogowie Al-Thamen
David Jehoahaz Abraham
Status
Dżin
Profesja Królowa
Mag
Magi
Przynależność Alma Toran
Debiut
Manga Noc 128
Noc 216
Anime Odcinek 30
Seiyū Eimi Okada

Sheba (シバ, Shiba) była jednym z Magi'ch w Alma Torran i posiadaczem jednego z 72 Boskich Szczebli. Przejęła władzę w Alma Torran jako królowa po tym, jak Salomon połączył swoje Rukh z III Ilah. Mimo tego, że została zamordowana przez Arbę(a jej Szczebel został skradziony), to jednak Aladyn w jej łonie przeżył.

WyglądEdytuj

Sheba
12 lat
Sheba age 17
17 lat
Queen Sheba
22 lata
Sheba to dziewczyna o niskim wzroście i drobnej budowie ciała. Ma czerwone oczy i długie, proste włosy koloru różowego, sięgające do bioder. Na głowie na splecione dwa warkocze łudząco przypominające rogi. Nosi jasną, długą suknię, która eksponuje jej dekolt. Sheba nosi również swoje Boskie Wyposażenie.

OsobowośćEdytuj

Sheba kiedyś miała ograniczony pogląd na świat, wierzyła, że wszystko, co ją otacza jest nieczyste. Była temperamentna w stosunku do Salomona i reagowała gwałtownie, gdy czuła się zagrożona. Jednak pokrótce pokazała swoją łagodniejszą stronę, zaprzyjaźniając się z Momo i chroniąc przyjaciółkę swoim Borgiem przed atakującymi ją magami z Kościoła Ortodoksyjnego.

Pięć lat później Sheba pokazuje się jako otwarta i pewna siebie kobieta, ponieważ bardziej przekonała się do Ugo i reszty. Robi się szczęśliwa i pełna energii, kiedy tylko Salomon z nią rozmawia, a nieraz zastanawia się, czy ją pochwali za dobrze wykonaną pracę.

Jest bardzo lojalna wobec Salomona i popiera jego decyzję o zostaniu królem, starając też ze wszystkich sił dać szczęście innym. Nawet, gdy inni magowie zwrócili się przeciwko Salomonowi z powodu jego wejścia na miejsce III Ilaha, ona wspierała go i została mu wierna.

HistoriaEdytuj

Będąc w Kościele Ortodoksyjnym, magowie wmawiali Shebie, żeby podążała za ich przekonaniami i pałała nienawiścią wszystkie inne rasy w Alma Torran. Później została wybrana do roli ofiarnego medium w wieży Boskiego Szczebla, aby pozbawić inteligencji plemienia Manticore i zrobić z nich uległych niewolników.

Zdolności Edytuj

Różdżka Edytuj

Jeden z 72 Boskich Szczebli.

Magia Edytuj

Sheba była niezwykle potężnym Magi'm i geniuszem, ponieważ jako jedyna potrafiła przemienić Borg w ofensywne zaklęcie. Pod względem siły magicznej dorównuje Salomonowi i Arbie.

Borg: Jest to zdolność obronna. Blokuje ataki ze złymi intencjami, wszelkie ataki fizyczne i magiczne ataki do pewnego stopnia. Jego siła jest zależna od osoby, która go używa. Borg Sheby był wyjątkowo silny. Była w stanie nim manipulować i poszerzyć go do działania ofensywnego, tworząc smocze głowy z jej Borgu. Zdobywając jej nazwę "Ośmiogłowy Defensywny Mur Magiczny".
  • Borg Al-Samm (八ツ首防壁 (ボルグ・アルサーム), Borugu Arusāmu, Osiem Murów Obronnych na Czele): To magia stworzona z Borg'a. Umożliwia Shebie manipulować nim i rozszerzać go ofensywnie, tworząc głowy smoka z jej Borg'u.
Magia Życia: Sheba była w stanie używać Magii Życia do przełamania umysłów istot niemagicznych w celu ich kontroli. Była również w stanie rzucić zaklęcie spowalniające rozwój swojego płodu.

Relacje Edytuj

Salomon Jehoahaz Abraham Edytuj

Początkowo oboje nie pałali do siebie sympatią, jednak gdy Sheba zdała sobie sprawę ze swoich złych czynów, Salomon przekonywał się stopniowo do niej. Gdy przez pięć lat stopniowo poznawała go, zaczęło rosnąć w niej uczucie do niego. Uznała, że musi się stać silną, piękną i inteligentną kobietą, by mogła się związać z Salomonem. Z początku zignorował jej uczucia, gdy ta poprosiła go, by przestał traktować ją jak dziecko. Po tym, jak stanęła w jego obronie, gdy padły na Salomona niesłuszne oskarżenia związanymi z jego ojcem, wykazała tym wielką determinację, dojrzałość i zaufanie, a Salomon zaczął ją postrzegać w innym świetle. Po kilku miesiącach stali się kochankami, a Sheba stała się brzemienna. Gdy Salomon połączył się z Białym Rukh, został odseparowany od Sheby. Chociaż powrócił jako puste naczynie z wolą zjednoczenia świata, nie opuściła go, podążała wciąż za nim i spełniać jego ideały.

Aladyn Edytuj

Sheba dbała o szczęścia Aladyna, gdy ten jeszcze znajdował się w jej łonie. Kiedy zaszła w ciążę, spowolniła jego rozwój, chcąc, by ten urodził się w szczęśliwszym świecie. Pomimo tego, że została zamordowana przez Arbę, Aladyn przeżył i został powierzony pod opiekę Ugo. Żałowała tego, że nie mogła trzymać dziecka w swych objęciach i ujrzeć jego twarzy.

Arba Edytuj

Kiedy pierwszy raz się spotkały, Arba starała się sprawić, by Sheba czuła się dobrze. Zmartwiła się, gdy Sheba wyraziła chęć powrotu do wieży, która ostatecznie ją zabije. Gdy Sheba miała już 17 lat, zazdrościła Arbie bliskich stosunków z Salomonem i czuła, że nie było dla niej miejsca między nimi. Według Ithnan'a, ona i Arba były ze sobą tak blisko, że nawet spały razem w łóżku, jednak Sheba przyznała, że troszczyła się o Arbę, bo traktowała ją jak matkę. Zaskoczeniem było dla Sheby, gdy Arba oświadczyła, że chciałaby, by ta została żoną Salomona. Kiedy Sheba obiecała jej, że poślubi Salomona i będzie go wspierać, zaakceptowała ostatecznie ich bliskie relacje. Po tym, jak Salomon zastąpił III Ilaha, Arba przeszła drastyczną zmianę osobowości i nie zawahała się zamordować Shebę.

Ugo Edytuj

Początkowo Sheba nie ufała Ugo z powodu jego przynależności do Salomona, jednak pokrótce zaprzyjaźniła się z nim. Kiedy Sheba była bliska śmierci, oddała mu pod opiekę swoje dziecko, oświadczając mu, że imię dziecka brzmi "Aladyn".

Momo Edytuj

Momo było dzieckiem Manticore, z którym Sheba zaprzyjaźniała się przez pierwsze parę dni z dużą dozą oporu, jednak jego życzliwość oraz historia pozwoliła jej zmienić spojrzenie na inne rasy. Uważał ją za cenną przyjaciółkę, a kiedy był świadkiem jej śmierci to nawet zapłakał. Później, gdy pokazano mu nienarodzonego Aladyna w magicznej kuli, stwierdził, że ma oczy po swojej matce.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię jest prawdopodobnie oparte na Królowej Saby , postaci pojawiającej się w Biblii, Koranie i w różnych historiach, w który odwiedza króla Salomona  i w zależności od zdarzeń ma z nim romans.
  • Sheba była jednym z najlepszych artystów wśród dzieci Kościoła.