FANDOM

Magicians (Aladdin, Sfintus, Titos)

Magowie (魔法使い, Mahōtsukai) są to osoby, które mogą używać magii bez użycia specjalnych narzędzi. 

Ogólny zarysEdytuj

Magowie są użytkownikami magii (tj. mogą przekształcać Magoi w inne substancje). W odróżnieniu od zwykłych ludzi nie muszą używać specjalnych narzędzi, takich jak Metalowe Naczynia, Naczynie Pokrewne czy też Magiczne Narzędzia, ale są w stanie rozmiawiać z Rukh i wydawać im rozkazy, pozwalając im odtworzyć zjawiska naturalne. Ze względu na ich powinowactwo z Rukh, Yamuraiha nazywa Magów żyjącymi komunikatorami, którzy są najbliżej Wielkiego Nurtu Świata.

Ponieważ Magowie są bardziej biegli w używaniu Magoi niż walki fizycznej, ich ciała są na ogół słabsze od przeciętnego człowieka. Aby to zrekompensować są oni w stanie nauczyć się Borga, techniki defensywnej, blokującej wszystkie ataki o złych intencjach. Magowie mogą jednak trenować swoje ciało, co umożliwia im rzucanie silniejszych zaklęć. 

Istnieje również metoda na stworzenie sztucznych magów. Jednak, sposób jej wykonywania jest obecnie zatajniony.

W Alma Torran, Magowie opanowali metodę zatrzymywania procesów starzenia, co czyni ich prawie nieśmiertlenych. Najpotężniejsi magowie mogę żyć przez setki lat. Magowie z Alma Torran mogli również korzystać z Rukh, otrzymanych od III Ilah z ich otoczenia, przed tym jak Solomon połączył wolę III Ilah z własną, przez co tylko Magi byli w stanie korzystać z pomocy Rukh.

Rodzaje magówEdytuj

W zależności od indywidualnych cech 
Typy Magii

Akademia Magnostadt klasyfikuje magów na osiem różnych typów za pomocą Ośmiu Kolorowego Magicznego Kryształu Wyboru. Kryształ określa rodzaj Rukh, które Mag przyciąga, a co za tym idzie, rodzaj magii, którą może łatwo opanować. Oprócz swojego przyrodzonego typu magii, Mag może również łatwo nauczyć się magii należącej do innego rodzaju, który jest naprzeciw jego własnego typu.

  • Czerwoni Magowie: Magowie, którzy przyciągają pierwszy typ Rukh, są nazywani Czerwonymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Ciepła.
  • Niebiescy Magowie: Magowie, którzy przyciągają drugi typ Rukh, są nazywani Niebieskimi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Wody.
  • Pomarańczowi Magowie: Magowie, którzy przyciągają trzeci typ Rukh, są nazywani Pomarańczowymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Światła.
  • Żółci Magowie: Magowie, którzy przyciągają czwarty typ Ruhk, są nazywani Żółtymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Błyskawic.
  • Biali Magowie: Magowie, którzy przyciągają piąty typ Rukh, są nazywani Białymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Wiatru.
  • Zieloni Magowie: Magowie, którzy przyciągają szósty typ Rukh, są nazywani Zielonymi Magami. Specjalizują się w używani Magii Dźwięku.
  • Czarni Magowie: Magowie, którzy przyciągają siódmy typ Rukh, są nazywani Czarnymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Siły.
  • Fioletowi Magowie: Magowie, którzy przyciągają ósmy typ Rukh, są nazywani Fioletowymi Magami. Specjalizują się w używaniu Magii Życia.

W zależności od ilości Magoi  Edytuj

Magician's Chart

Piramida Magów

Według Yamuraihy, Magowie mogą być uporządkowani ze względu na ilość Magoi, które produkuje ich Rukh.