FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Zagan (ザガン Zagan) oli Hakuryuu Renin henki, ja uskollisuuden ja puhtauden henki. Hän käytti kahdeksannen tyypin taikuutta, elämätaikuutta. Zagan oli 61. labyrintissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Zaganilla on pitkät valkoiset hiukset, joissa on punavalkeita höyhenkoristeita. Hänellä on suippokorvat ja kaulassaan kultaisia kaulakoruja. Kuten muillakin hengillä, Zaganilla on kolmas silmä otsassaan.

Luonne Muokkaa

Zagan inhoaa kaikkia ihmisiä, paitsi mageja. Tästä huolimatta hän on ilmeisesti hyväksynyt Hakuryuun isäntänään.

Historia Muokkaa

Zagan asui Alma Torranissa, ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Hän oli myös Amonin oppilas.

Zagan oli labyrintissään, kunnes Hakuryuu, Morgiana, Aladdin ja Alibaba tulivat valtaamaan sitä.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Zagan-kaariMuokkaa

Zagan apologizing

Zagan ilmaantuu Aladdinin, Alibaban, Morgianan ja Hakuryuun eteen kysyen, kenestä tulee kuningas. Hän esittelee itsensä uskollisuuden ja puhtauden henkenä. Hän kumartaa Aladdinin edessä ja pyytää anteeksi, luvaten poistaa loitsun Torran-kyläläisten yltä ja pahoittelee, ettei kyennyt tekemään mitään aiemmin. Hän antoi Morgianalle magoitaan pelastaakseen tämän hengen. Kun Alibaba kuitenkin yrittää puhua hänelle, hän oksentaa tämän päälle sanoen, että vain magi voi puhua hänelle, sillä ei-magit ihmiset saavat hänet voimaan pahoin, koska hän vihaa ihmisiä hyvin paljon.

Zagan and Alibaba

Zagan päättää viimein valita kuninkaan. Hän valitsee Hakuryuun, joka ei kuitenkaan ole samaa mieltä. Zagan selittää, että Hakuryuu on joukosta taitavin käyttämään häntä, ja hänellä on heistä eniten magoita. Myös Hakuryuun magoin hallinta -kyky on yhteensopiva Zaganin voimien kanssa. Hakuryuu on kuitenkin silti sitä mieltä, että on olemassa häntäkin parempia vaihtoehtoja. Zagan huomaa, että Hakuryuu viittaa Alibabaan, mutta Zaganille Alibaba ei tule kuuloonkaan. Zagan ei suostuisi työskentelemään saman isännän alla Amonin kanssa, eikä Alibaba edes kyennyt hallitsemaan Amonia täysin. Hän ei halua päätyä toissijaiseksi vaihtoehdoksi sellaiselle, joka ei osaa hallita edes yhtä henkeä.

Zagan huomaa, ettei Hakuryuu voi siltikään hyväksyä tätä, ja kysyy, miksi Hakuryuu näyttää siltä, kuin hän olisi tullut maaliin vain pelkästään hengen hankkimalla. Zagan selittää, että se, mikä tekee henkilöstä kuninkaan, ovat ne asiat, joita tämä tekee hengen voimien saamisen jälkeen. Se, millainen kuningas henkilöstä tulee, riippuu henkilöstä itsestään. Sitten hän piiloutuu Hakuryuun metalliastiaan.

Alma Torran -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Hengen kyvyt Muokkaa

  • Zaganin ensimmäinen metalliastia.
  • Hakuryuu ja Zagan.
  • Hakuryuu Zaganin voimien kanssa.
  • Hakuryuun kamari.
  • Zaug Mobarezo.
  • Zaug Al-Adhra.

Hakuryuu Ren on Zaganin labyrintinvaltaaja. Hän kykenee hallitsemaan omaa labyrinttiään, mutta toisin kuin kuin muut henget, hän antoi labyrintinhallintatehtävät Vale-Zaganille. Zaganilla on kyky luoda ja hallita elämää, eläimiä ja kasveja. Zaganin metalliastia on keihäs. Hakuryuun kamariin kuuluu olentoja, joista Hakuryuu teki palvelijoitaan Zaganin voimilla, sekä kenraali Kokuhyou Shuu.

Aseen henkiasu: Pakattuaan Zaganin voimat keihäänsä ympärille hän kutsuu keihään, jossa on terä molemmissa päissä.
  • Zaug Mobarezo (Lohikäärmeen kesyttävä puinen lootusisku): Tämä isku tulee hänen tekokädestään, josta nousee useitia puisia lohikäärmeitä, jotka voivat purra vastustajaa.
  • Zaug Al-Adhra (Hallittu elämänjousi): Hän voi ampua olentojaan käyttämällä keihästään kuin jousipyssyä.
Henkiasu: Hakuryuu voi aktivoida puolen kehon henkiasun. Silloin hänen kehonsa oikea puoli säilyy normaalina, ja vasen puoli muuttuu henkiasun kaltaiseksi. Silloin hän on lähempänä henkeä, eivätkä hänen kykynsä ole rajatut ohjaamaan vain niitä kasveja, joita hänen metalliastiansa on koskettanut. Zaganilla voi hallita paitsi kasveja, myös muita olentoja, joihin voi lähettää magoita (kuten esimerkiksi kasvattamaan ilmakehän mikroskooppisia sieniä, tehden niistä palvelijoita). Nämä hirviöt muistuttavat Zaganin labyrintin olentoja, ja niitä ilmestyy aina, kun Hakuryuu heilauttaa asettaan. Hirviöt ovat hyvin happamia, ja ne kykenivät esimerkiksi sulattamaan Aladdinin borgin. Kuusi kuukautta myöhemmin Hakuryuu oppi aktivoimaan henkiasunsa kokonaan.

Suhteet Muokkaa

Hakuryuu RenMuokkaa

Zagan valitsi Hakuryuun labyrintinvaltaajakseen, mutta pitää tämän kiusoittelusta ja itkettämisestä. Kaikista piloistaan huolimatta Zagan uskoo Hakuryuuhun. Hän on myös huolissaan Hakuryuun rukhista, sillä hän huomaa sen olevan osittain mustaa.

AmonMuokkaa

Zagan ei pitänyt Amonista, kun tämä ilmaantui hänen labyrinttiinsä. Jo ennen hengiksi tuloa Zagan ei vaikuttanut pitävän Amonista. Barbatos ja Valefor selittävät, että Zagan on inhonnut Amonia jo niistä ajoista lähtien, kun he olivat mestari ja oppipoika Vastarinnassa.

Trivia Muokkaa

  • Zaganin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Zagan mainitaan 61. demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on 61:nen.