FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Yunan (ユナン Yunan) on noita ja yksi nykyajan neljästä entisestä magista. Hän asui Suuressa halkeamassa, ja oli sen vartija. Häntä kutsuttiin Vaeltelevaksi magiksi, sillä hän nosteli labyrinttejä mielensä mukaan matkoillaan. Hän nosti ensimmäisen labyrintin, Baalin, 14 vuotta ennen tarinan alkua.

Ulkonäkö Muokkaa

Yunan näyttää nuorelta mieheltä, jolla on vihreä noitahattu ja löysät vihreät ja valkoiset vaatteet, sekä reisiin yltävät ruskeat saappaat. Hänellä on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hänen pitkät hiuksensa ovat letillä, ja hänellä on pienempiä lettejä etuhiuksissaan.

Luonne Muokkaa

Yunan Crying

Yunan itkee.

Yunan on kiltti, sympaattinen ja rauhallinen, ja hän hymyilee usein. Hän itkee helposti säikähtäessään, kuten kun parthevialaislapset kiusasivat häntä.

Yunan ei ole liittoutunut kenenkään kanssa, vaan hän vain vaeltelee ympäriinsä paikasta toiseen, toisinaan nostaen labyrintteja. Hänellä on maine ilmaantua paikalle silloin, kun sitä vähiten odotetaan.

Yunan ei luota Sindbadiin ja pelkää tätä, sillä tämä on liian lähellä "täydellistä kuninkaan astiaa". Vaikka Sindbad oli Yunanin kuninkaan astia, Yunanilta ei heru hänelle luottamusta, ja hän kutsui Yunania lähes yhtä pahaksi pahikseksi, kuin Judar.

Historia Muokkaa

Yunan on elänyt ja kuollut jo kahdeksan kertaa. Joka kerta kuollessaan hänen rukhinsa palasi Pyhään palatsiin, josta hän syntyi uudelleen maailmaan saman tietoisuutensa ja muistojensa kanssa uudessa kehossa. Yunan oli tietämättään saanut tehtäväkseen vartioida Suurta halkeamaa, jossa hän syntyi aina uudelleen.

Yunan Past

Yunan kutsuu Sindbadia "ihmeeksi".

Kun Sindbad syntyi Yunan, Scheherazade, Matal Mogamett ja Gyokuen Ren aistivat vahvan resonoinnin rukhissa. Yunan sanoi olevansa kiinnostunut siitä, kuinka niin vahva ihminen on voinut syntyä. Hän kutsuu sitä ihmeeksi, joka tapahtuu vain kerran tuhannessa vuodessa.

14 vuotta myöhemmin Sindbad pelasti Yunanin paikallisilta lapsilta, jotka kiusasivat häntä. Yunan neuvoi häntä menemään "outoon torniin", joka sattui olemaan Yunanin itse nostama ensimmäinen labyrintti, Baal, sanoen sen antavan hänelle etsimänsä voiman. Tämä aloitti labyrintinvaltausten aikakauden.

Jossain vaiheessa Yunan tapasi Scheherazaden ja kertoi tälle kuningas Solomonista, Alma Torranista ja sen tuhoon johtaneesta sodasta.