FANDOM

Small dal
Tynkä!

Wahid (ワヒード Wahīdo) oli almatorranilainen noita. Hän oli yhden 72 jumalsauvan kantaja ja kuului Solomonin vastarintaan, joka pyrki kukistamaan ortodksisen maagikirkon.

Ulkonäkö Muokkaa

Wahid oli pitkä ja lihaksikas mies. Hänellä oli siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset, joissa on tasainen otsatukka ja jotka on sidottu poninhännälle. Hänen otsassaan on kolmas silmä, kuten kaikilla jumalsauvojen kantajilla. Wahidilla on silmälappu vasemman silmänsä päällä, mutta viisi vuotta myöhemmin hän oli menettänyt myös toisen silmänsä, ja käytti liinaa silmiensä peittämiseen.

Luonne Muokkaa

Wahid oli iloinen mies, joka oli usein hyvin nälkäinen. Hän rakasti perhettään syvästi senkin jälkeen, kun hän lankesi turmelukseen.

Historia Muokkaa

Kuten useimmat vastarinnan jäsenet, kun Wahid oli nuorempi, hän kuului ortodoksiseen maagikirkkoon ja käytti taikuuttaan ottaakseen älykkyyden pois muilta olennoilta.

Juoni Muokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

SauvaMuokkaa

Wahid omisti yhden 72 jumalsauvasta.

TaikuusMuokkaa

Wahid, entisenä Al-Thamenin jäsenenä, osasi käyttää sekä valkoista että mustaa rukhia.

Borg: Borg on todiste siitä, että henkilö on noita. Se on suojaava loitus, joka suojaa paha-aikeisilta hyökkäyksiltä. Se suojaa sekä fyysisiltä iskuilta että loitsuilta, mutta sen vahvuus riippuu käyttäjästään.
Valotaikuus: Wahid osaa käyttää valotaikuutta, jolla hän poltti kuoliaaksi puolentusinaa noitaa yhdellä loitsulla.
  • Flash Ajola (palopommin valonväläys): Wahid luo polttavan valon pallon ja heittää sen kohti vihollisiaan. Ei ole varmaa, onko loitsu yhdistelmätaikuutta lämpötaikuuden kanssa.
Painovoimataikuus: Wahid osaa lentää painovoimataikuudella.

Suhteet Muokkaa

Solomon Joahas AbrahamMuokkaa

Wahid kuului Solomonin vastarintaan Davidia ja tämän ortodoksista maagikirkkoa sekä Alma Torranin perustusta vastaan. Vaikkei hänen nähdä juuri keskustelevan Solomonin kanssa, hän luotti tähän seurasi tätä uskollisesti, kuten muutkin tämän seuraajat.

Wahid pojan Tessin kuoleman jälkeen, ja kun Solomon oli yhdistynyt Ill Ilah'n kanssa, Wahid alkoi vastustaa johtajaansa vaimonsa tavoin. Kun noitien ja muiden lajien väliset suhteet olivat tulleet tarpeeksi kireiksi, monet Solomonin seuraajat pettivät hänet, Wahid mukaanlukien.

FalanMuokkaa

Falan oli Wahidin vaimo, ja heillä oli poika. Kaksikko kinasteli keskenään usein. Falan ja Wahid muodostivat yhdessä muiden noitien kanssa Al-Thamenin, kun he olivat menettäneet poikansa ja Solomon yhdistyi Ill Ilah'n kanssa. Wahid tosin kuoli taistelussa Al-Thamenin ja Solomonin 72 kamarin jäsenen välillä, kun hän suojeli Falania ja uhrasi itsensä Ill Ilah'n kutsumiseksi.

TessMuokkaa

Wahid välitti suuresti pojastaan, jonka kanssa hän kinasteli Falanista. Tessin kuolema oli pääsyy siihen, miksi Falan ja Wahid pettivät Solomonin ja seurasivat Al-Thamenia. Wahidin viimeiset sanat olivat, että hän menisi tapaamaan Tessiä pian.

Trivia Muokkaa

  • Wahidin nimi tulee arabian kielen sanasta واحد Wāḥid, joka tarkoittaa "yksi".