FANDOM

Small dal
Tynkä!

Vinea (ヴィネア Vinea) oli Kougyoku Renin henki. Se oli surun ja eristäytyneisyyden henki, ja hallitsi vesitaikuutta. Vinea oli 45. labyrintissa.

Ulkonäkö Muokkaa

Vinea näyttää käärmeen kaltaiselta merihevoselta.

Historia Muokkaa

Vinea asui Alma Torranissa ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Hänet, kuten muutkin henget, loi Solomon rukhista.

Juoni Muokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Veden hallinta

Vinea osaa hallita toisen tyypin taikuutta, vesitaikuutta.

LabyrintinvaltaajaMuokkaa

  • Metalliastia.
  • Vinean miekka.
  • Vainel Arros.
  • Vainel Al-Salos.
  • Vainel Ganezza.
  • Vainel Ganezza.

Vinean labyrintinvaltaaja on Kougyoku Ren.

Kamarin jäsenetMuokkaa

Koubun Ka on Vinean kamarin jäsen.

MetalliastiaMuokkaa

Vinean metalliastia on Kougyokun kultainen hiusneula.

Kougyoku luo suuren vesipyörteen, keihään, metalliastiansa ympärille ja tähtää sen suoraan kohti vastustajaansa.
Kougyoku kutsuu useita vesikeihäitä, jotka voivat lävistää kohteensa monesta kohdasta yhtä aikaa. Hän lähettää ne satamaan alas vastustajiensa päälle.

HenkiasuMuokkaa

"Surun ja eristäytyneisyyden henki, magoini ja tahtoni nimeen, suo minulle suurempi voima, käsken sinua ja jäseniäsi: tule esiin, Vinea!!"
-- Kougyoku kutsuessaan Vinean voimat.

Henkiasussaan Kougyokun puku muistuttaa vesilohikäärmettä, hän saa kidukset ja evät, ja hänen hiuksensa muuttuvat sinisiksi. Tässä muodossa hän voi hyökätä vesitaikuudella.

Vainel Ganezza (Vedenjumalan meren kutsu)

Käyttäessään tätä äärimmäistä taikuutta metalliastian symboli ilmestyy hänen taakseen, kun hän lausuu loitsun. Lausuttaessa symbolia kohti kertyy niin suuri määrä vettä, kuin tarvittaisiin kaupungin upottamiseen. Kun Kougyoku laukaisee loitsun, syntyy suuri tsunami. Kougyoku osaa muuttaa sen muotoa mielensä mukaan, kuten keihään näköiseksi.
"Surun ja eristäytyneisyyden henki... sa, joka hallitset kuninkaita luovaa voimaa, tuo esiin suuret kiivaat virrat, jotka tuomitsevat maan pintaa!!"
-- Kougyokun äärimmäisen taikuuden loitsu.

Trivia Muokkaa

  • Vinean nimi on peräisin Clavicula Salomonis Regis -nimisestä teoksesta. Sen ensimmäisessä osiossa, Ars Goetiassa, kuvaillaan useita demoneita, joista Vinea on 45. Vinean labyrintti Magissa on 45. labyrintti.