FANDOM

Small dal
Tynkä!

Valefor (ブァレフォール Bwarefōru) oli yksi Sindbadin seitsemästä hengestä. Hän hallitsi jäätaikuutta, ja oli valheellisuuden ja arvovallan henki. Valefor oli kuudennessa labyrintissa.

Ulkonäkö Muokkaa

Luonne Muokkaa

Valeforilla on rento senne, ja hänellä on tapana laiskotella. Hän vaikuttaa aluksi häikeältä, mutta hänen ensimmäinen ulkonäkönsä paljastuu huijaukseksi. Vaikka hän olikin brutaalin rehellinen Drakonille, hänen kuninkaan valintansa oli reilua, ja hän odotti, että kaikki ovat paikalla ennen aloittamista. Valefor vastustaa väkivaltaa eikä pidä siitä, että hänen "minimuotoaan" aliarvioidaan vain sen näennäisen heikkouden vuoksi.

Historia Muokkaa

Valefor asui Alma Torranissa, ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Henki-Valeforin loi, kuten muutkin henget, rukhista kuningas Solomon.

Juoni Muokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Jäänhallinta

Valeforilla on kyky hallita toisen taikuuden alatyyppiä, jäätaikuutta.

Koon muuttaminen

Valefor voi muuttaa kokoaan ja muotoaan halunsa mukaan.

LabyrintinvaltaajaMuokkaa

  • Valeforin metalliastia.
  • Kaiken jäädyttäminen.
  • Garefor Zairu.

Valeforin labyrintinvaltaaja on Sindbad.

MetalliastiaMuokkaa

Valeforin metalliastia on kultainen kaulakoru, jonka keskellä on punainen jalokivi.

Sindbad osaa hallita jäätä ja pakkasta. Hän voi jäädyttää kaiken ympärillään sekunneissa, ihmiset mukaanlukien. Taika toimii vain niihin, jotka Sindbad näkee vihollisinaan.

HenkiasuMuokkaa

Henkiasussaan Sindbad saa yhdeksänhäntäisen ketun muodon. Hän osaa hallita jäätaikuutta käsillään.

Sindbad heittää useita jääpiikkejä vastustajaansa kohti. Se on voimakas hyökkäys, vaikkei se näytä siltä.

  • Pysähdys: Kyky, joka pysäyttää molekyylit ja estää ainetta liikkumasta. Tähän kuuluu jään luominen, joka on vesimolekyylien liikkeiden pysäyttämistä ja sitten niiden muuntamista kiinteään muotoon kaasusta tai nesteestä. Jos tätä kykyä käyttää henkilöön, se erottaa tämän aistit ympäristöstä ja hidastaa tämän liikkeitä. Kohde ei huomaa eroa normaalista, sillä hänen ajatuksensakin hidastuvat.
  • Garufor Kirestal (Jääpedon kristallimuodostelma): Sindbad jäädyttää kohteen jääpiikkiin, joka saa kohteen menettämään tajuntansa.

Suhteet Muokkaa

SindbadMuokkaa

Valeforin mukaan Sindbad on mielenkiintoinen henkilö eikä malttanut odottaa, mitä tulsi tapahtumaan.

BaalMuokkaa

Vaikka Valefor oli aluksi innoissaan metalliastiassa olemisesta, hänen mielensä muuttui Baalin nähdessään; Baal kohteli Valeforia aina, kuin hän olisi kissa. Valefor sanoi myös vihannensa sitä, että Baal on tosikko, eikä ole muuttanut mieltään.

Trivia Muokkaa

  • Valeforin nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Valefor mainitaan kuudentena demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on kuudes.
  • Falanin mukaan Valeforilla on hyvä hajuaisti.