FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Uraltugo Noi Nueph (ウラルトゥーゴ・ノイ・ヌエフ Urarutūgo Noi Nuefu) tai paremmin tunnettuna Ugo (ウーゴ Ūgo) on Aladdinin matkassa kulkeva henki. Hän oli kuningas Solomonin magi Alma Torranissa ja kantoi yhtä 72 jumalsauvasta. Ugo ja Aladdin ovat olleet ystäviä kauan, ja Aladdin kunnioitti ystäväänsä nimeämällä erään loitsun hänen mukaansa.

Ulkonäkö Muokkaa

Kun Ugo kuului Solomonin kapinallisiin, hänellä oli punaiset silmät, silmälasit ja keskipitkät siniset hiukset letillä. Hänellä oli otsassaan kolmas silmä, kuten muillakin jumalsauvojen kantajilla.

Henkenä Ugolla on suuri, lihaksikas keho, muttei päätä. Hänellä on vaatteinaan pelkkä lannevaate. Hänen päänsä ei ole näkyvissä, sillä Aladdinilla ei ole tarpeeksi voimaa sen kutsumiseen. Aladdinin mukaan hän on kuitenkin hyvin komea, ja hänellä on olkapäille yltävät hiukset ja kolmas silmä.

Luonne Muokkaa

Ugo kunnioittaa Aladdinia syvästi, ja on valmis tekemään mitä tahansa hänen suojelemisekseen. Taistelussa Judaria vastaan, kun Aladdin oli loukkaantunut, Ugo raivostui ja sai raivokohtauksen Judaria kohtaan, murskaten tämän. Ugo on myös ujo naisten seurassa, mitä Paimon käyttää hyväkseen häntä kiusoitellessaan.

Alma Torranissa Ithnan piti Ugoa pelkurimaisena, kun hän piilotteli Ithnanin takana heidän ryöstöretkellään jumalsauvojen hankkimiseksi. Korkeasta älykkyydestään huolimatta hänen puheensa taikuuden teorioista ja matematiikasta olivat Falanista ja Ithnanista sietämättömiä, minkä vuoksi he kutsuivat Ugoa "tieteis-/taikuusnörtiksi". Falanin mukaan Ugo ei saanut tyttöystävää Alma Torranista, sillä hän puhui aina teorioistaan, mikä on saattanut aiheuttaa Ugon ujouden naisia kohtaan. Vuosien saatossa hänen oli aina vaikeampi jutella tuntemattomille naisille. Kaikesta tästä huolimatta Ugo oli toiveikas ja valmis auttamaan Solomonia tämän tehtävässä.

Kun Aladdin lähti Pyhästä palatsista oikeaan maailmaan, Ugo jäi palatsiin tylsistymään. Koska aika ei kulje Pyhässä palatsissa, Ugosta tuntui, kuin Aladdinin lähdöstä olisi kulunut ikuisuus. Ugo on itkuinen pyytäessään Arbaa ryhtymään jälleen hänen ystäväkseen, ennen kuin palaa taas normaaliksi itsekseen.