FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Umm Madaura (大聖母オーム・マドーラ Ōmu Madōra, "suuri pyhä äiti") johti merirosvoja, jotka kaappasivat laivoja ja niiden rahteja Aktian kuningaskunnan satamien lähistöllä. Merirosvot olivat lapsia, jotka Madaura oli siepannut ja aivopessyt taikakalullaan, Pyhän äitimme sädekehäviuhkalla. Aktian laivasto vangitsee hänet, mutta satamassa Hakuryuu Ren mestaa hänet hänen entisen miehistönsä edessä.

Viisitoista vuotta aiemmin hänet tunnettiin nimellä Maader Umm Mariadel (マーデル・オーマ・マリアデル Māderu Ōma Mariaderu) ja hän johti Mariadel-yhtiötä, reimiläistä kauppiaiden kiltaa Remanossa.

Ulkonäkö Muokkaa

Umm oli pitkä nainen, jolla oli pitkät tummat hiukset. Hänen silmiensä kovakalvo oli tumma ja pupillit vaaleat. Hän piti kruunua, joka näyttää sarvilta.

Umm kantoi oikeassa kädessään taikakaluaan, Pyhän äitimme sädekehäviuhkaa, joka näyttää eläimen tassulta. Hänellä oli yllään turkistakki, jossa oli syvä v-kaula-aukko.

Luonne Muokkaa

Umm oli julma ja manipuloiva nainen. Hän käytti taikakaluaan tavoitteidensa saavuttamiseksi ohjailemalla maailman tuleivaisuuden hallitsijoita, kun nämä olivat vielä lapsia. Siten kaikista maailman ihmisistä tulisi hänen lapsiaan.

Historia Muokkaa

Viisitoista vuotta aiemmin Umm Madaura johti merkittävää kauppiaskiltaa, Mariadel-yhtiötä, joka toimi Reimin valtakunnan pääkaupungissa, Remanossa. Kun Sindbad lähti Sasanista, Umm suoritti sijoitushuijauksen Sindrian kauppalaivueelle, mikä sai hänet suuriin velkoihin.

Ummin oli pakko luovuttaa yhtiönsä ja orjansa, jotka vapautettiin. Poistuessaan Umm koskee Kilin päätä ja päättää luoda uuden maailman, jossa kaikki kumastavat häntä.

Hänestä tuli myöhemmin merirosvo, ja hän sieppasi lapsia kylistä luodakseen heistä miehistönsä.

Juoni Muokkaa

Orja-kaariMuokkaa

Merirosvot-kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

TaikakalutMuokkaa

Jylisevä kylmän aallon kanuuna: Taikakalu, joka hyödyntää jäätaikuutta ja Taikuuden vahvistushyönteistä. Se luo pienen kylmän aallon, joka jäätyy veden alla. Se muistuttaa Thalg Al-Salosia.
Pyhän äitimme sädekehäviuhka: Taikakalu, joka häiritsee kohteensa mieltä valotaikuudella, jättäen kohteensa mieleen taikavaloneliön, joka saa kuvan piirtymään sinne. Se toimii parhaiten lapsia kohtaan. Se saa muutettua kohteensa vaistomaista käyttäytymistä lähettämällä signaalia, joka saa kohteen selviytymisvaiston etsimään äitiä.

Taistelut Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Hakuryuun mukaan Umm Madaura muistutti häntä omasta äidistään: kumpikaan ei välittänyt lapsistaan.