FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Torran-kylät (トランの村 Toran no Mura) ovat kyliä ympäri maailmaa, joita asuttavat salaperäiset torranilaiset. Toisin kuin muut maailman ihmiset, jotka puhuvat yhteiskieltä, torranilaisilla on oma torranin kielensä.

Torranilaiset olivat alunperin Alma Torranin ihmisiä.

Historia Muokkaa

Kun Alma Torran tuhoutui, eikä siellä voinut enää elää Al-Thamenin ja Solomonin kannattajien välisen sodan johdosta, Uraltugo Noi Nueph loi Solomonin toiveesta uuden maailman. Kaikki Alma Torranin älylliset olennot asettuivat uuteen maailmaan ja ottivat ihmishahmon. Alkuperäiset ihmiset olivat kuitenkin ainoita, jotka pitivät muistonsa Alma Torranista ja alkuperäisen kielensä. Heistä tuli niitä, jotka myöhemmin tunnetaan torranilaisina.

Ajan mittaa heidän muistonsa Alma Torranista ovat suurimmalta osalta haipuneet pois, mutta he puhuvat yhä omaa kieltään, ja heillä on useita kirjoituksia muistuttamassa historiasta.

Tunnetut kylät Muokkaa

Yksi Torran-kylä sijaitsi Pimeän mantereen laitamilla salaisessa sijainnissa. Myöhemmin Sindbad tarjosi heille suojaa orjakauppiailta viemällä heidät saaristolle Sindriasta etelään. Saaristo alettiin kutsua Torranin saaristoksi.

Alkuperäinen kylä nähdään Pimeä manner -kaaressa, jolloin Sindbad kumppaneineen löytävät kylän matkallaan Masrurin kotimaahan. Kyläläiset aikovat ensin tappaa joukkion, sillä he saivat tietää salaisen kylän sijainnin, mutta Sindbad onnistuu vakuuttamaan heidät vaarattomuudestaan. Kyläläiset eivät halunneet fanaliksia Pimeältä mantereelta etsivien orjakauppiaiden löytävän kylää ja myyvän heitä orjuuteen. Siksi kun Sindbad tuo kylään vangiksi orjakauppiaat, jotka yrittivät siepata Masrurin ja Sharrkanin, kyläläiset tappavat orjuuttajat, koska nämä saivat tietää kylän sijainnin.

Saaristokylä nähdään Zagan-kaaressa, kun Sindbad lähettää Aladdinin, Alibaban, Morgianan ja Hakuryuun sinne valtaamaan Zaganin labyrinttia. Labyrintti oli vanginnut useita kyläläisiä, mutta hävisi Hakuryuun vallattua sen.

Sindbadin aivopesuloitsun aikaan maailman rukhiksi muuttava loitsu lähtee etelästä pohjoiseen suuresta halkeamasta aivan Torranin saaristo eteläpuolelta. Siksi torranilaiset ovat ensimmäisiä, joita vastaan Pyhän palatsin enkelit hyökkäävät.

Asukkaat Muokkaa

Nimi Arvo Status
Tiare Asukas Elossa
Sijainnit
Kartta

Alma TorranAktian kuningaskuntaArtemyraBalbaddin tasavaltaHeliohaptin kuningaskuntaImuchakkKinan kuningaskuntaKouga-klaaniKoun keisarikuntaMagnostadtParthevian valtakuntaPimeä mannerQishanReimin valtakuntaSasanin kuningaskuntaSindrian kuningaskuntaTorran-kylät