FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Titus Alexius (ティトス・アレキウス Titosu Arekiusu) on korkean luokan noita ja viimeinen Reimin valtakunnan magi. Hän oli Reimin entisen magin, Scheherazaden, alainen ja kopio.

Ulkonäkö Muokkaa

Titus on lyhyt, vaaleaihoinen nuori mies, jolla on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hänellä on myös luomi silmänsä alla. Scheherazaden kopiona hän muistuttaa tätä, minkä vuoksi hänellä on naisellinen ulkonäkö. Tämän ja Tituksen korkeahkon äänen vuoksi Aladdin luuli häntä aluksi tytöksi.

Ollessaan koulussa Magnostadtissa Tituksella oli pitkähihainen paita, kravatti ja löysät shortsit kaavun alla. Hänen kravatissaan oli violetti, soikea jalokivi, ja hän piti päässään noitahattua. Hänellä oli valkoiset, polviinyltävät saappaat, ja hänen hiuksensa olivat kahdella letillä. Mukanaan hän kantoi lyhyttä miekkaa muistuttavaa taikasauvaansa.

Uudelleensyntymänsä jälkeen Tituksen hiukset olivat paljon pidemmät, ja hän sai itselleen Scheherazaden taikasauvan. Reimiin palattuaan hän alkoi käyttää paikallisia vaatteita ja olkapäänsä peittävää viittaa.

Luonne Muokkaa

Titus oli alkujaan tyhjäpäinen ja ylimielinen, sillä useat hänen suvustaan ovat olleet senaatin johtajia hänen kotimaassaan. Titus kehuskeli, ettei ollut koskaan hävinnyt taikaottelua, ja haukkui Aladdinia "plebeijinoidaksi". Hän oli häikäilemätön mutta tarpeeksi tyyni voidakseen torjua kaikki Aladdinin iskut tarkasti. Hänestä oli hauskaa esitellä luontaisen neron kykyjään, ja suostui olemaan vain sellaisten seurassa, jotka olivat samalla kykytasolla kuin hän itse, tai jotka olivat suostuneet ryhtymään hänen "seuraajikseen".

Myöhemmin paljastuu kuitenkin, että Tituksen hienosteleva asenne oli vain esitystä, ja että häntä oli ohjeistettu käyttäytymään tällä tavoin voidakseen suorittaa tehtävän, jonka vuoksi hänet oli lähetetty Magnostadtiin. Ystävystyttyään Aladdinin kanssa Titus lakkaa esittämästä, ja hän paljastuu myötätuntoiseksi ja iloiseksi ihmiseksi.

Vaikka Titus on aika tyyni, hän yllättyy helposti ja oli aiemmin valmis satuttamaan niitä, jotka epäkunnioittivat häntä. Titus on lapsenomainen, ja häneen tekevät vaikutuksen tavallisimmatkin arkipäivän asiat, kuten kissat, kaupat ja vauvat. Aladdinin mielestä Titus on kuin lapsi, jolle oli juuri näytetty ulkomaailma.