FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Tess (テス Tesu) oli almatorranilainen noita ja Falanin ja Wahidin ainoa lapsi.

Ulkonäkö Muokkaa

Tess on pieni lapsi, jolla oli lyhyet sekaiset hiukset letillä hänen päänsä vasemmalla puolen, sekä ison osan kasvoista peittävät etuhiukset. Hänellä on paita ja pitkät housut, sekä kolmannen silmän symboli otsassaan.

Luonne Muokkaa

Tess on hyvin iloinen, eloisa ja hymyilevä. Hän rakastaa vanhempiaan, ja on huolissaan heidän turvallisuudesta. Hän tykkää myös ärsyttää isäänsä sanomalla, että aikoo mennä naimisiin äitinsä kanssa.

Historia Muokkaa

Tess syntyi Alma Torranissa ja vietti elämänsä vanhempiensa, jotka kuuluivat Solomonin vastarintaan, kanssa.

Juoni Muokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

TaikuusMuokkaa

Borg

Borg on todiste henkilön taiankäyttökyvyistä. Se on puolustusloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen vahvuus riippuu kuitenkin käyttäjästään.

Suhteet Muokkaa

FalanMuokkaa

Tess oli hyvin kiintynyt äitiinsä ja sanoi menevänsä tämän kanssa isona naimisiin. Kuolemansa jälkeen Ill Ilah'n sisässä hän sanoo haluavansa tavata taas äitinsä.

WahidMuokkaa

Vaikka Wahid on ankara poikaansa kohtaan ja läpsii tätä usein, hän välittää lapsestaan syvästi.

TriviaMuokkaa

  • Vaikkei Tess koskaan tavannut Aladdinia, pokkari 27:n omakessa hän sanoi toivovansa Aladdinin olevan hänen sisaruksensa, ja että olisi halunnut tavata tämän. Aladdin vastaa, että olisi myös halunnut tavata Tessin.