FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Takeruhiko Yamato (倭 健彦 Yamato Takeruhiko) on Kinan kuningaskunnan kuningas. Hän oli labyrintinvaltaaja, ja hänellä oli henki Caim.

Kina kuului ennen Seitsemän meren liittoon, mutta Koun sisällissodan jälkeen Takeruhiko katosi koko saarivaltionsa kanssa Aladdinin avulla. Hän katosi metalliastiansa kanssa, mikä teki hänestä yhden kolmesta maailman etsityimmästä rikollisesta.

Ulkonäkö Muokkaa

Takeruhikolla on japanilaistyylinen haarniska ja suuri katana. Hänellä on mustat, ylöspäin piikikkäät hiukset, ja sarvellinen kruunu. Hänellä on selässään tatuointi onista, joka on yōkai-hirviö japanilaisessa mytologiassa.

Luonne Muokkaa

Takeruhiko on hieman herrasmiesmäinen, sillä Kinan kuningaskunnan samurait eivät voi surmata tyttöjä. Hän on kuitenkin myös kunnianhimoinen ja sotaa rakastava, sillä hän kaataa Koumein etäältä epäröimättä.

Historia Muokkaa

Takeruhiko on Kinan entisen kuninkaan poika. Entinen kuningas oli Sindbadin suuri kannattaja ja liittoutui Seitsemän meren liiton kanssa, mutta Takeruhiko ei pidä hänestä tai koko liitosta.

Jossain vaiheessa elämäänsä Takeruhiko valloitti 53. labyrintin ja sai itselleen hengen, Caimin.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Takeruhiko lähettää alaisensa, Nanaumin, Hakuryuun luo.

Viimeinen kaariMuokkaa

KyvytMuokkaa

Takeruhiko osasi hallita vettä metalliastiallaan, sillä hän ratsastaa taistelukentälle suurella aallolla, vaikka he ovat keskellä tasankoa.

MetalliastiaMuokkaa

  • Yhden iskun tappotekniikka.
  • Henkiasu.

Caim oli henki, jonka Takeruhiko sai valloittamalla 53. labyrintin. Caim on tarkkakorvaisuuden ja ehdottoman terävyyden henki, joka olelee Takeruhikon kantamassa pitkässä katanassa.

Henkiasu: Tässä muodossa hän osaa hän kykenee lyömään vihollisia etäisyyksien takaa suurella tarkkuudella. Yhdistettynä erityiseen kinalaiseen miekkailuun, yhden iskun tappotekniikkaan (一撃必殺, Ichigeki Hissatsu, "yksi isku, varma kuolema"), tästä tulee kuolettava.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

NanaumiMuokkaa

Nanaumi on Takeruhikon pikkusisko, joka näkee Takeruhikon miehekkäänä ja ihanana. Hän pitää Takeruhikosta, sillä kun tämä ilmaantui taistelukentälle, Nanaumi alkoi hyppiä onnesta ja sanoi odottaneensa tätä. Nanaumi on vakuuttunut Takeruhikon teoista ja kommentoi kaikkiin tämän tekemisiin. Hän tuli kateelliseksi kuullessaan ehdotuksen, että Takeruhiko ottaisi lisää jalkavaimoja, ja on sanonut itse haluavansa mennä naimisiin Takeruhikon kanssa.

SindbadMuokkaa

Nashimen mukaan, koska Takeruhiko ja Sindbad ovat suunnilleen samanikäisiä kuninkaita, mutta Sindbad on heistä kuuluisampi, Takeruhiko on ottanut Sindbadin kilpailijakseen. Takeruhiko ei pidä Sindbadin hallitsevasta asemasta Seitsemän meren liitossa eikä aio ryhtyä Sindbadin sylikoiraksi, vaikka Kinan entinen kuningas oli Sindbadin suuri kannattaja.

Trivia Muokkaa

  • Takeruhikon nimi pohjautunee Japanin Yamato-dynastian prinssi Yamato Takeruun. Hänen nimensä kanjit 倭健 tarkoittavat Yamato Takerua ja 彦 prinssiä.