FANDOM

Sindrian kauppalaivue, myöhemmin Sindrian kauppayhtiö, on maailman johtava ja vaikutusvaltaisin yhtiö. Sitä johtaa presidentti Sindbad, ja muita työntekijöitä ovat mm. päällikkö Ja'far ja hänen sihteerinsä Pipirika.

Sijainti Muokkaa

Sindrian kauppalaivue perustettiin alunperin Reimin valtakunnassa, aikansa kaupankäynnin supermahdissa, jossa sillä oli pääkonttori. Kauppalaivue kehittyi lopulta Sindrian kuningaskunnaksi. Yhtiö aktivoitiin uudelleen yli 20 vuotta myöhemmin Parthevian pääkaupungissa Ksitefonissa. Partheviasta kehittyi uuden ajan modernein valtio, jossa tunnettiin Alma Torranin teknologiaa.

Historia Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Imuchakk-kaariMuokkaa

Sindrian kauppalaivue perustettiin alkujaan, kun Sindbad meni ensikertaa Imuchakkiin. Kun Sindbad onnistui voittamaan patriarkan suosion, hän matkasi ryhmänsä seurassa Reimiin.

Reimin valtakunta -kaariMuokkaa

Joukon ensimmäinen yritys laivueensa perustamiseksi oli amatöörimainen, sillä heillä ei ollut lupaa kaupankäyntiin Reimin kauppaliitolta. Tämän lisäksi balbaddilainen kauppias osti kaikki heidän tavaransa ja myi ne eteenpäin kalliimmalla. Muu ryhmä palasi Imuchakkiin hakemaan lisää kauppatavaraa, mutta Sindbad jäi Reimiin. Hän seuraa kyseisen balbaddilaisen kauppiaan neuvoa kahden kuukauden ajan, ja balbaddilainen kauppias antaa hänelle tarpeeksi rahaa laivueensa perustamiseksi. Sindbad ystävineen saa myöhemmin tietää kyseisen kauppiaan olevan itse Balbaddin kuningas.

Sasan- ja Artemyra-kaaretMuokkaa

Hieman myöhemmin Sindbad, Ja'far ja Hinahoho matkaa pieniin, eristäytyneisiin Sasanin ja Artemyran valtioihin. Sindbad onnistuu vaikeuksista huolimatta avaamaan sinne kauppareitit, ja sai molempien maiden edustajat liittymään laivueeseensa.

Orja-kaariMuokkaa

Joukko palaa Reimiin juhliman, mutta Sindbad saa pian tietää laivueen olevan jotenkin suuressa velassa Umm Madauran johtaman kilpailevan kauppayhtiön järjestämänä. Vaikka Sindbad joutui orjaksi, hän sai pian palautettua laivueensa varat, ja pakotti kilpailevan yhtiön maksukyvyttömyyteen.