FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Sindbad (シンドバッド Shindobaddo) oli Sindrian kuningaskunnan entinen kuningas, innovaattori, Kansainvälisen liiton johtaja sekä maailman vaikutusvaltaisimman kauppayhtiön, Sindrian kauppalaivueen, toimitusjohtaja. Hän oli seitsemän labyrinttiä vallannut labyrintinvaltaaja ja kuninkaan astia. Hän oli Seitsemän meren liiton johtaja, ja oli puoliksi langennut turmelukseen. Sindbad liikkui yleensä kahdeksan kenraalin jäsenten kanssa, ja he olivat hänen luotetuimpia kumppaneitaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Sindbadillä on pitkät, violetit hiukset sekä kultiaset silmät. Hän käyttää suuria kultaisia rengaskorvakoruja.

14-vuotiaana Sindbadin hiukset oli sidottu ponnarille, ja hänellä oli yllään valkoinen kaapu ja violetit haaremihousut. Hänellä oli violetit kengät, sininen paita kaapun alla sekä valkoista sidettä käsivarsissaan. Mukanaan hän kantaa ensimmäistä metalliastiaansa, isälleen kuulunutta käyräsapelia.

16-vuotiaalla Sindbadilla oli univormu, johon kuuluivat housut, saappaat ja lyhyt takki. Hänen pitkät hiuksensa olivat yhä sidotut, mutta hänellä oli sen lisäksi päänahan myötäisiä lettejä hänen päänsä vasemmalla puolella.

Aikuisella Sindbadilla on pitkä, valkoinen kaapu, valkoinen turbaani jossa on sulkakoristeita, sekä teräväkärkiset punaiset kengät. Hänellä on paljon koruja, joista useimmat ovat hänen metalliastioitaan. Hänellä on yhä pitkät, sidotut violetit hiukset ja rengaskorvakorut.