FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Shou En (炎 彰 En Shō) on Kouen Renin kamarin jäsen.

UlkonäköMuokkaa

Shou Enillä on lohikäärmeenkaltainen ulkonäkö, häntä, terävät hampaat sekä suomuja ympäri kehoaan. Hänellä on vaaleat silmät, ja hän käyttää koulaisia vaatteita. Hänellä on olkasuoja vasemmalla olkapäällään.

Shou En osaa muuttaa kokoaan, mutta pienessä koossaankin hän on ihmisiä pidempi ja Kouenin olennoista kookkain.

LuonneMuokkaa

Shou En kunnioittaa suuresti herraansa Kouen Reniä. Shou En rakastaa maataan, ja on valmis taistelemaan loppuun asti muiden kamarin jäsenten rinnalla.

Shou Enillä on tapana esittää päteviä argumentteja, joiden sanominen on muille vaikeaa.

JuoniMuokkaa

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Shou En nähdään ensikertaa armeijan tukikohdassa Balbaddissa Kouenin takana muiden Koun keisarikunnan armeijan jäsenten kanssa.

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Kou vs Al-Thamen

Shou En osallistuu keisarin hautajaisiin ja on muun hovin joukossa, perinteisiin suruvaatteisiin pukeutuneena.

Kun pappi lukee keisarin testamentin ja Gyokuen Renistä tehdään seuraava keisari, Shou En, Seishuu Ri, Kin Gaku ja Kokuton Shuu nousevat raivoissaan, sillä Kouenista piti tulla seuraava keisari. Shou En ja muut kuuntelevat Gyokuenin selityksen, miksi hänestä tulee seuraava keisari Kouenin sijaan, mutta joukko tietää tulleensa huijatuksi. Tämän jälkeen hovi jakautuu kahtia Gyokuen ja keisarilliset papit toisella puolella ja armeija ja keisarihuoneen jäsenet toisella.

Magnostadt-kaariMuokkaa

Shou

Alibaba Saluja taistelee mustaa henkeä vastaan ja on käyttämäisillään äärimmäistä taikuuttaan niiden kukistamiseksi, kun Shou En keskeyttää hänet ja hyökkää henkeä vastaan tulihenkäyksellä sen tuhoten. Silloin Kouen ilmaantuu paikalle kamarinsa kanssa lentävillä matoilla, mutta Shou ei ole kyydissä, vaan hän on muuttanut kokonsa valtavaksi. Kouen analysoi tilannetta, ja kun hän näkee Kouha Renin tilan, hän sanoo kamarilleen heidän hoitavan tilanteen, mikäli muut eivät siihen kykene. Kamarin jäsenet karjuvat hyväksyvästi.

Shou liittyy kolmen muun kamarin jäsenen kanssa taisteluun ja syöksee tulta mustaa henkeä kohti.

Monsters surprised

Shou katsoo sivusta, kun Alibaba anoo Kouenilta heitä perääntymään, sillä he ovat vaarassa kuolla. Seishuu Ri ei usko häntä, mutta Shou En, Kin Gaku ja Kokuton Shuu yllättyvät, sillä he eivät ymmärrä, mistä Alibaba puhuu.

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

KyvytMuokkaa

Kamarin astiaMuokkaa

  • Koon muutaminen.
  • Tulen syökseminen.
  • Tulen syökseminen mustaa henkeä vastaan.

Shou käyttää Kouen Renin hengen, Astarothin, voimaa. Hän on Kouenin kamarin jäsenistä voimakkain.

Assimilaatio
  • Tulen syökseminen: Shou En osaa syöstä tulta, ja liekit ovat tarpeeksi vahvoja useiden mustien henkien polttamiseen.
  • Koon muuttaminen: Shou osaa muuttaa kokoaan halunsa mukaan. Keisarin hautajaisissa hän on normaalimitoissaan, joka on kuitenkin tavallista ihmistä korkeampi. Sodassa Magnostadtissa hän on vuoren korkuinen. Hänen vahvuutensa kasvaa samassa suhteessa.

TaistelutMuokkaa

TriviaMuokkaa

  • Vaikka Shou En esiintyi ensikerran luvussa 116, hänen nimensä paljastettiin vasta luvussa luvussa 182.
  • Hänen etunimensä tarkoittaa "selvää" ja sukunimi "liekkiä".
  • Alunperin Shinobu Ohtaka aikoi tehdä Shou Enistä ja Drakonista veljeksiä.