FANDOM

Small dal
Tynkä!

Sharrkan Amun-Ra (シャルルカン・アメン・ラー Sharurukan Amen Rā) on yksi Sindrian kahdekasta kenraalista ja Alibaba Salujan miekkailunopettaja. Hän oli Heliohaptin prinssi, mutta eli maanpaossa Sindriassa. Nykyisin hän on Heliohaptin kuningas.

Ulkonäkö Muokkaa

Sharrkan on tummaihoinen mies, jolla on valkoiset hiukset ja vihreät silmät. Hän kantaa aina miekkaa mukanaan ja pukeutuu näyttävästi kultaketjuin. Hänellä on myös valkoinen tunika, valkoiset shortsit, paksu kultainen vyö ja sandaalit.

Luonne Muokkaa

Sharrkan on eloisa ja intohimoinen miekkailutaitoja kohtaan, ja saattaa tulla aggressiiviseksi ja kuumapäiseksi mistä tahansa siihen liittyen. Hän on itsevarma kyvyistään ja tykkää esitellä niitä mahdollisuuden tullen. Sharrkanilla on kilpailutilanne Yamraihan kanssa, sillä Sharrkanin mielestä miekkailu on taikuutta parempaa ja Yamraihasta päinvastoin.

Sharrkan oli vakavampi aiemmin, mutta tuli sellaiseksi kuin tuli alettuaan matkia Sindbadia.

Historia Muokkaa

Young Sharrkan

Nuori Sharrkan.

Sharrkan syntyi Heliohaptin prinssinä, mutta hän joutui maanpakoon, menettäen tittelinsä ja perimysoikeutensa. Sindbad kohtasi Sharrkanin matkoillaan, ja otti tämän mukaansa, sillä tämä ei ollut turvassa kotimaassaan.

Juoni Muokkaa

Sindria-kaariMuokkaa

Zagan-kaariMuokkaa

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Merirosvot-kaariMuokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Mestarimiekkailija

Sharrkan on todella voimakas ja taitava miekkailija, ja hän pärjää kyvyillään jopa henkiasetta vastaan. Sindbadin mukaan hän on Sindbadiakin parempi miekkailussa. Hän käyttää heliohaptilaista miekkailutyyliä, Matelevaa miekkaa, jonka sanotaan olevan käärmeenkaltainen ja vaikeasti ennustettavissa.

HenkiMuokkaa

  • Foraz Saiqa.
  • Käyttö.
  • Diagrammi.
  • Käärmeenkaltainen miekkailu.

Sharrkan käyttää Sindbadin hengen, Focalorin, voimaa. Focalor lainaa voimaansa Sharrkanin kamarin astiaan, Foraz Saiqaan.

Kamarin astiaMuokkaa

Sharrkanilla on vain pieni määrä magoita kehossaan, joten hän voi käyttää kamarin astiaansa vain muutaman minuutin päivässä.

Foraz Saiqa (Virtaava välähdysmiekka)

Sharrkanin kamarin astia. Väläyksen sytyttyä se kestää muutamia sekunteja, tehden miekasta pidennettävän ruoskan, jota voi hallita tahtonsa mukaan.

TilastotMuokkaa

Magoin määrä
2/5
Taistelukyky
4/5
Fyysinen vahvuus
4/5
Tekniikat
5/5
Johtamiskyky
3/5
Viisaus
3/5

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

Patra Amun-RaMuokkaa

Armakan Amun-RaMuokkaa

YamraihaMuokkaa

MasrurMuokkaa

Alibaba SalujaMuokkaa

TriviaMuokkaa

  • Hänen nimensä pohjautuu Sharrkaniin (شَرّكان Sharrkaan), kuningas Omarin poikaan Tuhannen ja yhden yön tarinassa Kuningas Omarin ja hänen poikiensa tarina.
  • Sharrkanin erityiskyky on miekkailu.
  • Hänen harrastuksensa on juhliminen.
  • Hänen lempijuomansa on alkoholi, eikä hän pidä lihasta.
  • Sharkkanin lempinaistyyppi on ammattimainen nainen (yöelämässä), eikä hän pidä ihmisistä, jotka pilkkaavat hänen miekkailuaan.
  • Hänen lempitapansa viettää päivä on harjoittelu ja juhliminen.
  • Sharrkan on huolissaan siitä, kuinka lähestyä Yamraihaa.
  • Hänen heikkoutensa ovat ylemmässä asemassa olevat.
  • Ohtakan mukaan Sharrkan on suosittu niiden joukossa, joista hän ei välitä, muttei tule toimeen niiden kanssa, joista hän pitää. Rakastuessaan hän menettää malttinsa.
  • Sharrkan kirjoittaa ohuilla, kunnollisilla siveltimenvedoilla.
  • Sharrkan huomion herättää hyvä viini.
  • Hän oli aiemmin totinen, mutta hänen luonteensa muuttui, kun hän alkoi jäljitellä Sindbadia.
  • Sharrkan pitää Sindbadia "siistinä".
  • Sharrkanin tärkein esine on jokin hänen kotimaastaan, muttei hän paljasta mikä.
  • Morgianan mukaan Sharrkan haisee eri hajuvesien sekoitukselta ja lisäksi hieman lääkkeeltä.
  • Mangassa ja animessa hänen silmänsä ovat vihreät, mutta animen mainoskuvissa ne olivat keltaiset.
  • Pokkarin 27 omakessa Yamraiha toivoo Sharrkanin olevan hänen pikkuveljensä, mutta Sharrkan sanoo, ettei ole koskaan nähnyt Yamraihaa siskonaan.