FANDOM

Small dal
Tynkä!

Serendine Dikumenowlz Du Parthevia (セレンディーネ・ディクメンオウルズ・ドゥ・パルテビア Serendīne Dikumen'ouruzu Du Parutebia) oli Parthevian valtakunnan ensimmäinen prinsessa. Hän oli labyrintinvaltaaja ja Judarin kuninkaan astia, jolla oli henki Zepar.

Ulkonäkö Muokkaa

Serendine on nuori, pinkkihiuksinen ja -silmäinen nainen. Hänellä on hiuksissaan violetti panta, hiuslenkit ja lettien päässä metallikehät. Serendine käyttää usein valkoista tunikaa, hämähäkkikuvioista rintapanssaria, kukkakuvioisia olkapanssareita, violettia viittaa, metallialaosaa, säärisuojia ja reisille yltäviä saappaita. Hän kantaa miekkaa lanteillaan.

Partheviasta lähdön jälkeen hän leikkasi hiuksensa lyhyiksi saadakseen rahaa selviytyäkseen. Myöhemmin hänen hiuksensa kasvoivat olkapäille, ja hän alkoi käyttää eri pukua. Se on muuten samanlainen, kuin hänen edellisensä, mutta siinä on hame, ja hänellä on mustat leggingsit ja saapaspari säärisuojien sijasta.

Luonne Muokkaa

Historia Muokkaa

Serendine Drakon childhood friends

Kun Serendine ja Drakon olivat pieniä, he olivat hyvin läheisiä, ja Drakon seurasi Serendineä aina kaikkialle.

Juoni Muokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Vaikka Serendine on tässä vaiheessa jo kuollut, Sindbad materialisoi hänennäköisensä olennon Zeparin labyrintin koetuksessa. Tämä olento on Zeparin henkiasussa Sindbadin vieressä haastamassa Aladdinia ratkaisemaan koetuksen.

Kun Sindbad ohjeistaa Alibabaa, kuinka siirtää metalliastioiden voima yhdelle ihmiselle, hän viittaa omaan kokemukseensa, kun hän peri Zeparin Serendineltä. Metalliastian siirtämiseen ensimmäisen omistajan tulee uhrata rukhinsa, kuollen samalla prosessissa.

Kyvyt Muokkaa

  • Metalliastia.
  • Henkiasu.
  • Henkiasu (väreissä).

Serendine kuului Parthevian armeijaan, ja viholliset pelkäsivät häntä "Parthevian myrkyllisenä hämähäkkiprinsessana". Hän sanottiin erikoistuvan alhaisiin strategioihin.

Henkiasu: Tässä muodossa Serendine muistuttaa pientä impiä, jolla on lohikäärmeen siivet, möhömaha, kaviot, häntä ja kolme silmää. Hän kykenee käyttämään kovaäänistä kiljuntaa "käskemään" muita tekemään jotain.
  • Hadeir

MetalliastiaMuokkaa

Serendine oli Zeparin, sielun ja nukketeatterin hengen, labyrintinvaltaaja. Henki asusti Serendinen miekan kahvassa, ja hänellä oli voima hallita mieliä.

Fyysiset kyvytMuokkaa

Serendine osaa miekkailla ja yhdistää miekkailuaan tikarinkäyttöön.

MyrkkyMuokkaa

Serendinen saama lempinimi viittaa hänen kykyynsä käyttää myrkkyjä. Palvelijoidensa mukaan Serendine on oppinut satoja eri myrkkyjä ympäri maailmaa, ja tikarissaan hänellä on aavikon jättiläishämähäkkien halvaannuttavaa myrkkyä. Serendine kantaa vastamyrkkyjä aina mukanaan. Myrkkyjen käyttäminen itsepuolustukseen on yleistä Parthevian kuningasperheessä.

TaistelutMuokkaa

Suhteet Muokkaa

DrakonMuokkaa

SindbadMuokkaa

BarbarossaMuokkaa

JudarMuokkaa

Serendinestä tuli Judarin kuninkaan astia, kun hän valtasi Judarin nostaman labyrintin, Zeparin. Serendine oli aluksi epäileväinen Judarin suhteen, mutta päätyi huolehtimaan 6-vuotiaasta Judarista Sindbadin käskystä. Judar opetti Serendineä käyttämään henkensä voimaa, ja Serendine päätti liittoutua Judarin ja Falanin kanssa palauttaakseen Parthevian Barbarossan hallinnasta. Kun Serendinelle paljastuu Judarin ja Falanin olevankin salaa Barbarossan puolella, hän julistaa Judarille tämän olevan nyt hänen vihollisensa, jotain mikä shokeeraa pientä Judaria.

ZeparMuokkaa

Zepar oli Serendinen henki. Kun Zepar valitsi Serendinen kuninkaan astiakseen, Serendineä kosketti Zeparin huoli siitä, ettei Serendine koskaan pettäisi liittolaisiaan.

Trivia Muokkaa

  • Serendinen nimi tulee luultavasti sanasta "Serendib", joka on Sri Lankan nimi Tuhannessa ja yhdessä yössä. Myös Serendinen veljen nimi, Ceylan, muistuttaa Sri Lankaa tarkoittavaa toista nimeä, Ceylonia.