FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Seishuu Ri (李 青秀 Ri Seishū) on Seishun Rin isoveli, ja oli yksi Kouen Renin kamarin jäsenistä.

Ulkonäkö Muokkaa

Kun Seishuu oli assimiloitunut, ja hänellä oli hiusten paikalla käärmeitä, suipot korvat, ja hän oli tavallista ihmistä pidempi. Hän käyttää perinteisiä koulaisia vaatteita, ja hänellä on olkapanssari oikeassa olkapäässään.

Ei-assimiloitunut Seishuu on hyvin lyhyt, ja hänellä on keskipitkät, sekaiset hiukset ja koulainen hiuskoriste hiuksissa.

Luonne Muokkaa

Seishuu on usein pelottavannäköinen muiden Kouenin kamarin jäsenten kanssa. Hän on usein Kin Gakun seurassa ja kiusoittelee häntä vähän, minkä vuoksi Kin läpsäyttää häntä päähän. Seishuu on hyvin uskollinen Kouenia kohtaan ja tekisi hänen puolestaan mitä vain. Hän yllättyi kuullessaan Kouenin nauravan, ja sanoi sen olevan ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun Kouen nauraa.

Juoni Muokkaa

Kyvyt Muokkaa

  • Kamarin astia.
  • Hiuskäärmeet syövät mustan hengen.

Kamarin astiaMuokkaa

Seishuu käyttää Kouenin hengen, Astarothin, voimaa, muttei sen vaikutusta tiedetä. Hänen kamarin astiansa on hänen rannerenkaansa.

"Tule, Astarothista syntynyt kamari, pyhitän kehoni sinulle, tule yhdeksi kanssani!"
Assimilaatio: Ylläolevan lauseen sanoessaan Seishuu saa vieläkin valtavamman muodon. Silloin käärmeet alkavat purra, syödä ja kietoutua suurtenkin kohteiden ympärille.

TaistelutMuokkaa

TriviaMuokkaa

  • Vaikka Seishuu esiityi ensikertaa luvussa 116, hänen nimensä paljastettiin vasta luvussa 182.
  • Hänen etunimensä tarkoittaa "sinistä erinomaisuutta" ja sukunimi "luumua".
  • Hänen käärmehiuksensa muistuttavat kreikkalaisen mytologian gorgoja.