FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Seishun Ri (李 青舜 Ri Seishun) on Hakuei Renin pitkäaikainen ystävä ja avustaja. Hän oli Hakuein ensimmäinen kamarin jäsen, ja oli tämän mukana valtaamassa Paimonin labyrinttia.

UlkonäköMuokkaa

Seishun on lyhyt, nuori mies, jolla on pitkät vaaleansiniset hiukset poninhännällä. Hänellä on vaaleansiniset silmät, ja hän käyttää sinistä kaapua. Hän kantaa mukanaan kamarin astiaansa, kahta pientä miekkaa selässään.

LuonneMuokkaa

Seishun on iloinen ja toiveikas. Hän on suojelevainen ja erittäin uskollinen Hakueita kohtaan. Hän ärsyttää, kun hänen pituudestaan puhutaan, kuten kun Hakuryuu huomautti, kuinka lyhyt hän on.

HistoriaMuokkaa

Seishun auttoi Hakueita valtaamaan yhdeksännen labyrintin, Paimonin.

Juoni Muokkaa

Kouga-kaariMuokkaa

Seishun on Hakuein seurassa keskustelemassa rauhassa Kouga-klaanin kanssa. Ryosai kuitenkin suututtaa Dorjin lyömällä Toyaa, ja Seishun ja Hakuein täytyy pysäyttää Ryosai.

Seisyun and Hakuei attacked

Jonkin aikaa myöhemmin Seishun seuraa Hakueita selvittääkseen tämän epäilyn siitä, että yksi hänen sotilaistaan oli tapettu nuolella. Matkallaan he keskustelevat siitä, kuin Kouga ei halua joutua sotaan. Hakuei mainitsee Aladdinin vierailleen luonaan edellisenä iltana, mitä yllättää Seishunin. Hakuei kuitenkin sanoo tuntevansa voivansa luottaa Aladdiniin, jolloin Seishun hymyilee sanoen, että mikäli Hakuei luottaa häneen, niin luottaa Seishun itsekin. Seishunin mielestä Hakuein ja Aladdinin tapaamisella täytyi olla jokin tarkoitus. Kougalaisten kylään saavuttuaan Seishun huomaa, ettei siellä ole ketää. Sillä hetkellä heitä vastaan hyökättiin.

Seishun pyytää kougalaisia rauhoittumaan, sillä kaksikko oli saapunut vain neuvottelemaan. Hän kauhistuu huomatessaan vihan vallanneen kougalaiset ja mietii, mitä Hakuei aikoo tehdä. Tilanne selkeää, kun Baba saapuu paikalle ja julistaa Kougan liittyvän Koun keisarikuntaan. Sitten Hakuei ja Seishun palaavat tukikohtaansa.

Kenzokuki, Sougetsuken Attack

Tämän jälkeen Ryosai pettää Hakuein ja Seishunin ja käskee armeijaa hyökkäämään heitä vastaan. Hakuei lennättää nuolet ensin pois, ja kun armeija ryntää heitä kohti, Seishun käyttää kamarin astiaansa, Sougetsukeniä, saadakseen Hakueille lisäaikaa. Hakuei käyttää metalliastiaansa, mutta sekä Hakueilta että Seishunilta loppuu nopeasti magoi. Hakuei käskee Seishunia nappaamaan Ryosain, joka vain nauraa ja näyttää vieläkin suuremman armeijansa. Se ampuu Hakueita ja Seishunia nuolilla ja nappaa heidät. Seishun ei voi jatkaa taistelua, mutta Aladdin tulee lopulta paikalle ja pelastaa heidät.

Seisyun injured

Hakuei tulee Seishunin rinnalle ja odottaa, kunnes tämä virkoaa. Seishun pystyy tuskin puhumaan mutta kysyy Hakueilta, kuinka tämä voi ja miten Ryosaille kävi. Hakuei selittää taistelun lopun ja Aladdinin olevan magi, mikä yllättää Seishunin. Hakuei esittelee Seishunin Aladdinille, jolloin Seishun pysyy hiljaa. Hän on häkeltynyt Aladdinin kutsuessa Paimonin esiin. Tämän jälkeen Hakuei ja Seishun armeijoineen jättävät Aladdinille hyvästit.

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Seishun kiirehtii hevosellaan Hakuein ja kougalaisten kanssa Kouhun keisarin hautajaisiin. Seuraavana päivänä Seishun on Hakuein mukana hautajaisissa.

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Seishun oli Hakuein ja Kouhan mukana seuraamassa Magnostadtin "epätavallisuutta" Tenzanin ylängöltä.

Viimeinen kaariMuokkaa

Seishun2

Seishun nähdään kougalaisten mukana hyökkäämässä enkeleitä ja labyrintteja vastaan, kun kaikki vapautuvat Sindbadin loitsusta.

Kyvyt Muokkaa

  • Sougetsuken käytössä.
  • Seishunin kahden miekan taistelutyyli.
  • Kuunsirpinmuotoiset hyökkäykset.

Fyysiset kyvytMuokkaa

Seishun osaa taistella kahdella miekalla.

Kamarin astiaMuokkaa

Seishun käyttää Hakuei Renin hengen, Paimonin, voimaa. Paimon lainaa voimaansa kamarin astiaansa, Sougetsukeniin. Kamarin astian vaikutus tekee Seishunin pidemmäksi.

  • Sougetsuken (Kaksoiskuumiekat): Seishun saa tehostettua miekkojensa sivallusvoimaa ja kantamaa Paimonin tuulitaikuudella. Seishun ei kuitenkaan pysty käyttämään tätä kykyä, mikäli Hakueilta loppuu magoi. Animessa Seishun osaa myös luoda tuulenpuuskia, jotka ovat tarpeeksi voimakkaita lyödäkseen taaksepäin joukon sotilaita.

TaistelutMuokkaa

Suhteet Muokkaa

Hakuei RenMuokkaa

Seishun on hyvin läheinen Hakuein kanssa, ja on hänen kanssaan samaa mieltä hänen ihanteistaan ja tavoitteistaan. Hakuei kutsuu Seishunia "vanhaksi ystäväkseen", ja heidän suhteensa on muutakin kuin pelkän palvelijan ja emännän välinen. He ovat käyneet läpi monet vaikeudet yhdessä, labyrintinvaltaus mukaanlukien, joten heidän välisensä side on hyvin vahva.

Hakuryuu RenMuokkaa

Seishun tulee hyvin toimeen Hakuryuun kanssa, ja he harjoittelevat yhdessä kamppailulajeja. Joskus he kuitenkin kinastelevat Seishunin pituudesta ja Hakuryuun itkuherkkyydestä.

Trivia Muokkaa

  • Seishunin etunimi tarkoittaa "sinihibiskusta" ja sukunimi "luumua".
  • Seishunia ärsyttää, että Hakuryuu kasvoi häntä pidemmäksi.
  • Seishunin erityiskyky on kahden miekan miekkailu.
  • Hänen harratuksensa on runojen lausuminen.
  • Hänen heikkoutensa on ötökät.