FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Seiryuu Ri (李 青龍 Ri Seiryū) oli Koun keisarikunnan oikeankäden kenraali. Hän oli mukana Kouenin sotaretkellä, mutta liittyy myöhemmin Hakuryuun armeijaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Seiryuu on pitkä, vanha mies, jolla on pitkät, valkoiset hiukset, parta ja viikset. Hänellä on silmälappu vasemman silmänsä päällä ja arpi vasemmassa poskessa. Hänellä on perinteinen koulainen haarniska ja pieni hattu.

Luonne Muokkaa

Seiryuu on ilmeetön ja vakava henkilö, joka on hyvin uskollinen ensimmäiselle keisarille, Hakutokulle, ja myöhemmin tämän ainoalle selviytyneelle pojalle, Hakuryuulle, tämän vallankumouksessa.

Historia Muokkaa

Seiryuu kuului Koun armeijaan jo keisarikunnan alkuajoilla, ja hän oli Kokuhyou Shuun kanssa vannonut uskollisuutensa keisari Hakutokulle. Seiryuu saavutti jossain vaiheessa oikeankäden kenraalin aseman.

Juoni Muokkaa

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Seiryuu esiintyy ensikerran Kouen Renin rinnalla. Hän ja Kokuhyou seisovat armeijan tukikohdassa Balbaddissa Kouenin valtaistuimen edessä, odottamassa Judarin paluuta. Kun Judar saapuu paikalle Koumein ja Kouhan kanssa, Seiryuu kysyy Judarilta, kuinka tämä kehtasi odotuttaa Kouenia.

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

  • Seiryuun kamarin astian vaikutukset.

Ikänsä ja asemansa vuoksi Seiryuulla on paljon sotilaallisia taitoja ja kokemusta.

Kamarin astiaMuokkaa

Seiryuu käyttää Hakuryuun hengen, Belialin, voimaa. Belial lainaa voimansa kamarin astiaan.

Assimilaatio: Seiryuu muuttuu hirviömäiseen muotoon. Seiryuu saa viholliset kääntymään toisiaan vastaan käyttämällä rinnassaan olevaa kolmatta silmää. Noita kykenee kuitenkin suojautumaan siltä borgillaan.

Suhteet Muokkaa

Kouen RenMuokkaa

Seiryuu kunnioittaa Kouenia, sillä hän tuli vihaiseksi Judarin odotuttaessa Kouenia.

Hakuryuu RenMuokkaa

Kun Hakuryuu päätti aloittaa vallankumouksen Kouenia vastaan, Seiryuu ja Kokuhyou Shuu päättivät seurata häntä, koska he olivat yhä uskollisia keisari Hakutokulle ja pitivät Hakuryuuta tämän todellisena perijänä.

Trivia Muokkaa

  • Hänen etunimensä tarkoittaa "sinistä lohikäärmettä" ja sukunimensä "luumua".
  • Hänellä on sama sukunimi Seishun Rin ja Seishuu Rin kanssa.