FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Scheherazade (シェヘラザード Sheherazādo) oli yksi nykyajan neljästä magista. Hän eli yli 200-vuotiaaksi tukien Reimin valtakuntaa sen suurena papittarena. Hänen tietoisuutensa sijaitsi alkuperäisen Scheherazade-kehon kopiossa.

Ulkonäkö Muokkaa

Vaikka Scheherazade on yli 200-vuotias, hän näyttää lyhyeltä, nuorelta naiselta. Hänellä on siniset silmät ja pitkät, vaaleat hiukset, joissa on kaksi lettiä ja laakeriseppele. Hänellä on yllään stolan kaltainen pitkä, valkoinen kaapu, jossa on vaaleanpunainen rusetti rinnan alla. Scheherazade ei käytä kenkiä. Hänen taikasauvansa on häntä itseään pidempi, ja sen päässä on puolikuu ja punainen jalokivi, jonka päässä on terä.

Luonne Muokkaa

Scheherazade oli kiltti nainen, joka välitti Reimin kansalaisista. Hän ei pitänyt gladiaattoritaisteluista, ja oli ystävällinen reimiläisille, jotka hän yritti saada hymyilemään. Sodassa Magnostadtia vastaan häneltä paljastui myös brutaalimpi puoli. Scheherazade sanoi sulkeneensa silmänsä muulta maailmalta ja orjien ja gladiaattorien kärsimykseltä uskotellen itselleen näiden asioiden olevan välttämättömiä, vaikka tiesi ettei tämä ole totta.

Scheherazadella on äidillinen puoli, sillä hän näkee kopionsa ja kotimaansa kuin omina lapsinaan.

Historia Muokkaa

Viimeisen 200 vuoden aikana Scheherazade on tukenut useita sukupolvia Reimin valtakunnan keisarihuonetta ja kenraaleja maan Suurena papittarena. Hänen ensimmäinen kuninkaan astiansa, Pernadius Alexius, oli reimiläinen kenraali, jonka kanssa hän päätyi moniin seikkailuihin.

Jossain vaiheessa Scheherazade alkoi luoda kopioita itsestään ja siirtää tietoisuutensa niihin selviytyäkseen hengissä heikkenevän kehonsa vuoksi. Tämä pidensi hänen elinikäänsä, mutteivät kopiot voineet käyttää magin voimaa kokonaan, minkä vuoksi Scheherazadesta tuli heikompi, eikä hän kyennyt hyödyntämään kaikkia voimiaan.

Kun Sindbad syntyi, Scheherazade, Yunan, Matal Mogamett ja Gyokuen Ren aistivat vahvan resonanssin rukhissa. Scheherazade sanoo suuren voiman omaavan syntyneen pohjoisessa.

16 vuotta myöhemmin Scheherazade oli Ignatius Alexiuksen kanssa paikalla Umm Madauran pidoissa, kunnes he palasivat temppeliin hieman ennen Sindbadin saapumista.

Jossain vaiheessa Scheherazade tapasi Yunanin, joka kertoi hänelle kuningas Solomonista, Alma Torranista ja sen tuhon aiheuttaneesta sodasta.