FANDOM

Small dal
Tynkä!

Sahel (サヘル Saheru) on Drakonin vaimo ja noita. Hän oli Tamiran kanssa yksi prinsessa Serendinen palvelijattarista.

Ulkonäkö Muokkaa

Sahel on pitkä ja kaunis nainen, jolla on pitkät ruskeat hiukset ja mantelinruskeat silmät. Hän käyttää kaapua, joka ei peitä hänen olkapäitään, sekä kaula- ja otsakorua.

Luonne Muokkaa

Sahel on uskollinen prinsessa Serendinelle. Hän ihailee Drakonia ja oli häneen pitkään ihastunut ennen heidän avioliittoaan.

Juoni Muokkaa

Kyvyt Muokkaa

Sahel on noita, ja sillä hänen nähdään käyttävän vain tuulitaikuutta, hän on hyvin todennäköisesti "valkoinen noita".

TaikuusMuokkaa

  • Borg.
  • Sahelin sauva.
  • Asfal Isar.
  • Asfal Zawba'a.
Borg: Todiste siitä, että henkilö on noita. Se on suojaloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen voimakkuus kuitenkin riippuu käyttäjästään.
Tuulitaikuus
  • Asfal Isar (Suuri puhuri): Sahel käyttää tuulenpuuskaa vastustajansa lyömiseksi.
  • Asfal Zawba'a (Raivoisa myrskytuuli): Sahel lyö kohdettaan Asfal Isariakin voimakkaammalla tuulella.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

DrakonMuokkaa

Young Drakon and Sahel

Sahel ja Drakon ovat naimisissa. Kun he olivat nuoria ja elivät Partheviassa, Sahel oli prinsessan palvelijatar. Sahel ihaili Drakonin omistautumista prinsessan takaa, muttei Drakon ollut tästä tietoinen.

Serendine Dikumenowlz Du PartheviaMuokkaa

Sahel oli uskollinen prinsessa Serendinelle, ja oli valmis vaarantamaan henkensä suojellakseen häntä.

TamiraMuokkaa

Sahelilla ja Tamiralla on hyvä suhde, sillä he olivat molemmat Serendinen palvelijattaria ja kykenivät taistelemaan rinnakkain ongelmitta.

TriviaMuokkaa

  • Hänen nimensä Sahel saattaa viitata arabian sanaan sāḥil (ساحل), joka tarkoittaa "rantaa".