FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Rametoto (ラメトト Rametoto) on Seitsemän meren liittoon kuuluvan Imuchakkin heimon päällikkö. Hän oli labyrintinvaltaaja ja kuninkaan astia, ja hänellä oli henki Forneus. Hän luopui valtaistuimestaan ja liittyi vastaperustetun Kansainvälisen liiton johtokuntaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Rametoto on suurikokoinen, kuten kaikki imuchakkilaiset, ja hänellä on pitkät, harmaantuneet hiukset ja letitetty parta. Hänellä on arpi kavoissaan, ja hän kantaa mukanaan asettaan riehuvan yksisarvisen sarvea.

Luonne Muokkaa

Rametoto uskoo, että jos voi tulla vahvemmaksi, täytyy tulla vahvemmaksi.

Rametoto osaa olla uhkaava, kuten silloin kun hän sanoi Hinahoholle, ettei tällä ole mitään annettavaa hänen tyttärelleen. Vaikka Rametoto johtaa liittovaltiota, hän ei usko yhtenäiseen maailmaan ja pitää sitä mahdottomana suurten erilaisuuksien takia.

Rametoto kuuntelee järkeä väkivaltaan turvautumisen sijaan. Hän kunnioitaa ihmisiä, jotka ovat rohkeita, rehellisiä ja itsevarmoja. Vaikkei hän usko yhtenäiseen maailman hän uskoo, että Sindbad voi saavuttaa unelmansa.

Historia Muokkaa

Jossain vaiheessa elämäänsä Rametotosta tuli maailmankuulu sankari. Hän valloitti myöhemmin 30. labyrintin ja sai henki Forneuksen.

Juoni Muokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

MetalliastiaMuokkaa

  • Rametoton metalliastia (animessa).
  • Rametoton henkiasu (animessa).
  • Rametoton metalliastia.
  • Rametoton henkiasu.

Forneus on Rametoton henki, jonka tämä sai vallattuaan 30. labyrintin. Rametoton metalliastia on riehuvan yksisarvisen sarvi, jota hän käyttää aseenaan. Hänen kamariinsa kuuluu naishirviö, jolla on villiintyneet kasvot.

Henkiase: Rametoton ase muuttuu pitkäksi ja tyylitellyksi piikkinuijaksi.
Henkiasu: Henkiasussaan Rametotolla on hirviömäinen ulkonäkö. Hän on tavallista suurikokoisempi ja lihaksikkaampi, ja hänellä on päässään useita sarvia. Hänellä on skorpionin häntää muistuttava häntä.

Taistelut Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Rametoton harrastus on metsästäminen.