FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!
Varo! Tämä artikkeli tai sen osa saattaa sisältää juonipaljastuksia luvusta 199 eteenpäin! (vain mangassa nähtyjä tapahtumia)

Pipirika (ピピリカ Pipirika) on imuchakkilainen. Hän on yhden patriarkan tytär ja Hinahohon pikkusisko. Hän työskentelee Ksitefonissa, Partheviassa, Sindrian kauppalaivueen pääkonttorissa.

Ulkonäkö Muokkaa

Pipirika on suurikokoinen nainen, kuten muutkin imuchakkilaiset, ja on nuoresta iästään huolimatta lihaksikas. Hänellä on siniset hiukset ja kullanruskeat silmät. Hän käyttää vaaleaa hihatonta paitaa ja paksua tummaa hametta.

Luonne Muokkaa

Pipirika vaikuttaa ensin töykeältä ja äänekkäältä, kun hän pakottaa veljeään kumartamaan ja pyytää samalla anteeksi Sindbadilta. Hän on kiltti tukiessaan veljeään tekemään parhaansa.

Juoni Muokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Parthevia-kaariMuokkaa

Sindrian sota -kaariMuokkaa

Sindrian sodan syttyessä Pipirika toimii alussa viestinviejänä sindrialaisten luodessa sotastrategiaansa. Itse hyökkäyksen alkaessa hän puolustaa Sindrian siltoja Hinahohon ja Mystrasin kanssa. Kolmikko päättää jakautua kahdelle sillalle siten, että Hinahoho jää toiselle taistelemaan Zayzafonia vastaan, ja Mystras ja Pipirika kiirehtivät puolustamaan toista. Pipirika sanoo Mystrasille olevansa imuchakkilainen soturi, ja vaikkei hänellä olekaan kamarin astiaa, hän lupaa silti suojella Mystrasia.

Mystras ja Pipirika taistelevat yhdessä parthevialaisia joukkoja vastaan sillalla, ja toimivat hyvin tiiminä. Mystras katkaisee sillan kamarin astiallaan, jonka jälkeen kaksikko juhlii voittoaan. Hinahoho saapuu paikalle kehumaan heitä, mutta kun hän ja Pipirika kääntyvät Mystrasiin päin, tämä makaa verisenä maassa, mistä Pipirika kauhistuu. Hinahoho ja Pipirika kiiruhtavat yhä elossa olevan Mystrasin luo ja käy ilmi, että paikalle saapunut Sham Lash oli onnistunut saamaan häneen osuman. Katkaistu silta ei pysäytä Sham Lashia, ja nämä aloittavat hyökkäyksensä Sindriaan.

Viimeinen kaariMuokkaa

Alibaba kohtaa Pipirikan Ksitefonissa, jossa tämä on työskentelee Sindrian kauppalaivueen johtajan, Ja'farin, sihteerinä. Pipirika kauhistuu ensin nähdessään kuolleeksi luullun Alibaban elossa. Hän ilmoittaa tästä heti Ja'farille, ja järjestää tapaamisen tämän ja Alibaban välille hetken päähän. Kaikki yllättyvät, että Pipirika sai järjestettyä tapaamisen niin pian, mutta Pipirika sanoo tällaisten asioiden järjestämisen olevan helppo homma Ja'farin oikealle kädelle. Sen jälkeen hän opastaa Alibaban Ja'farin toimistoon.

Pipirika jää paikalle kuuntelemaan Ja'farin ja Alibaban keskustelua. Kun Ja'far onnistuu järjestämään tapaamisen Alibaban ja Sindbadin välille vain puolen tunnin päähän, Pipirika vuorostaan on yllättynyt ajankohdan pikaisuudesta, johon Ja'far vastaa tällaisten asioiden järjestämisen olevan helppo homma Sindbadin oikealle kädelle. Pipirika sanoo Alibaban olevan mahtava päästessään tapaamaan maailman suurinta innovaattoria. Sen jälkeen Ja'far ja Pipirika opastavat Alibaban Sindbadin toimistoon.

KyvytMuokkaa

Vedenalaiset taidot

Imuchakkilaisena Pipirika on luonnollisesti hyvä uimisessa ja veden alla taistelussa.

Kylmänsietokyky

Pipirika syntyi pohjoisessa, ja on imuchakkilaisena sopeutunut hyvin kylmään ilmaan, lumeen ja jäähän.

Jousiammunta

Pipirika osaa ampua jousella, mikä nähdään hänen taistellessa reihuvaa yksisarvista vastaan.

Harppuuna

Kuten muutkin heimonsa jäsenet, Pipirika käyttää imuchakkilaista harppuunaa vakioaseenaan.

TaistelutMuokkaa

Suhteet Muokkaa

HinahohoMuokkaa

Mystras LeoxsesMuokkaa

Pipirika ja Mystras tutustuivat Sindbadin joukkion matkassa ja ihastuivat toisiinsa. He alkoivat seurustella ennen Sindrian sodan alkua, ja lupasivat aina tukea toisiaan. Mystras lupasi Pipirikalle, ettei koskaan poistu hänen rinnaltaan.

SindbadMuokkaa

Ja'farMuokkaa

TriviaMuokkaa

  • Pipirika ei osaa piirtää.