FANDOM

Small dal
Tynkä!

Pernadius Alexius (ペルナディウス アレキウス Perunadiusu Arekiusu) oli kenraali Reimin valtakunnan armeijassa ja magi Scheherazaden ensimmäinen kuninkaan astia.

Ulkonäkö Muokkaa

Pernadiuksella oli lyhyet vaaleat hiukset, ja hän piti yllään reimiläistä haarniskaa ja karvareunusteista viittaa.

Luonne Muokkaa

Scheherazaden mukaan Pernadius ei ollut erityisen vahva tai luotettava, mutta hän oli iloinen, kiltti kaikille ja "kirkas kuin aurinko". Hänellä oli myös mieltymys vierailla "epäsopivissa paikoissa" (pääasiassa bordelleissa). Näiden piirteiden vuoksi Pernadius muistutti Scheherazadesta suuresti Alibabaa.

Historia Muokkaa

Pernadiuksesta ei tiedetä paljoa, paitsi että hän oli Scheherazaden ensimmäinen kuninkaan astia ja kaksikolla oli läheinen side. Hänen ja Scheherazaden vaikutuksen alaisena Reimin valtakunta saavutti laajimman kokonsa ja suurimman loistonsa (211 vuotta sitten). Muu Alexius sekä muut Alexius-suvun jäsenet ovat Pernadiuksen jälkeläisiä sukupolvien takaa.

Juoni Muokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

MetalliastiaMuokkaa

  • Pernadiuksen metalliastia.

Scheherazaden kuninkaan astiana Pernadiuksella oli ainakin yksi metalliastia, hänen miekkansa. Sen henkeä ei tiedetä.

Suhteet Muokkaa

ScheherazadeMuokkaa

Scheherazadella ja Pernadiuksella oli läheinen suhde, sillä tämä oli hänen ensimmäinen kuninkaansa. He seikkailivat paljon yhdessä. Scheherazadea kuitenkin kuvotti hieman Pernadiuksen "huono tapa" käydä bordelleissa.