FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Nerva Julius Caluades (ネルヴァ・ユリウス・カルアデス Neruva Yuriusu Karuadesu) on Reimin valtakunnan prinssi. Hän oli labyrintinvaltaaja ja yksi Scheherazaden kuninkaan astioista, ja hänellä oli henki Shax. Viimeisen kolmen vuoden aikana hänestä oli tullut maailmanlaajuinen terroristi, minkä vuoksi, ja koska hän kantoi yhä metalliastiaansa, hänestä oli tullut yksi maailman kolmesta etsityimmästä rikollisesta.

Ulkonäkö Muokkaa

Nervalla on vaaleat, olkapäille yltävät hiukset, joissa hän käyttää laakeriseppelettä. Hänellä on ohuet kulmakarvat ja suuri, kolmionmuotoinen nenä. Hän pitää mustavalkoista kaapua, ja hänellä rannekoru vasemmassa kädessään.

Luonne Muokkaa

Nerva on ylimielinen henkilö, joka ei ole kiinnostunut muista maista, vaan vain Reimin alueen laajentamisesta. Hän ei pidä Fanalis-joukkoja suuressa arvossa, ja kutsuu heitä jopa Alexius-suvun orjasuojateiksi.

Historia Muokkaa

Jossain vaiheessa elämäänsä Nerva valtasi 44. labyrintin ja sai henkensä, Shaxin.

Juoni Muokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Nerva on Reimissä puhumassa Ignatius Aleixiuksen ja Scheherazaden kanssa sodasta. Nerva sanoo, ettei sotaa Koun keisarikunnan kanssa voi välttää, ja että Reimin alue tulee laajenemaan. Kun Fanalis-joukot saapuivat paikalle, Nerva kutsuu heitä Alexius-suvun orjasuojateiksi. Joukkojen jäsen, Lo'lo', säikyttää hänet sitten.

Kun Reimin armeija saapuu Magnostadtiin, Nerva on Ignatiuksen ja Scheherazaden kanssa Reimin pääkaupungissa, Remanossa. Kun reimiläiset sotilaat eivät saa rikottua kaupungin borgia, Scheherazade sanoo Nervalle ja Ignatiukselle, ettei metalliastioita tarvita, vaan pyytää heitä uskomaan reimiläisiin.

Nerva insecure

Nerva pelästyy, kun Matal Mogamett käynnistää tuhoavan hyökkäyksensä reimiläisiä vastaan, ja on aikeissa iskeä uudestaan. Hän yllättyy, kun Fanalis-joukot saapuvat pysäyttämään sen. Sitten Nerva näkee Aladdinin voimat, ja Scheherazade varmistaa hänelle, että Aladdin on oikea magi.

Seitsemän meren liiton saavuttua hyökkäämään Meediota vastaan Muu ja Ignatius ovat henkiasuissaan, mutta Nerva katsoo sivusta, metalliastiaansa epävarmasti pidellen. Kaksi sotilasta kehottaa Nervaakin aktivoimaan henkiasunsa, mutta tämä käskee heidän olla hiljaa, sillä ei osaa vielä käyttää henkiasuaan.

Viimeinen kaariMuokkaa

Kolme vuotta sen jälkeen, kun Sindbad oli perustanut Kansainvälisen liiton, Nerva otti metalliastiansa ja piiloutui, minkä vuoksi hänestä tuli yksi kolmesta maailman etsityimmästä rikollisesta. Yunan kertoi Alibaballe huhuista, joiden mukaan Nerva teki terroristi-iskuja ympäri maailmaa, ja että "Nervan kaltaisia terroristeja" ilmaantui silloin tällöin. Nerva lähti Reimistä, koska hävisi vaalit karvaasti. Judar laittoi Nervan aiheuttamaan ongelmia Reimissä kanssaan osana Nervan kapinaa, kun ei löytänyt Hakuryuuta. Nerva suuttui Judarille, kun tämä hylkäsi Nervan ylvään kapinan ja pakotti Nervan tukijoineen kyntämään peltoja Judarin kotikylässä. Tämä sai Nervan lankeamaan turmelukseen.

Arba ja nerva

Arba ja Nerva.

Kun Judar ja Aladdin lähtivät etsimään viidettä kumppania vartioimaan sisäänkäyntiä Pyhään palatsiin, ja Hakuei on vielä tajuton, Judar tuo paikalle Nervan. Koska Nerva oli langennut turmelukseen, Sindbadin aivopesuloitsu ei tehonnut häneen.

Myöhemmin, kun kaikki taistelevat Davidin loitsua vastaan, Nerva istuu sivummalla lentävällä matolla Arban kanssa. Arba puhuu syvällisiä siitä, miltä Sindbadin loitsusta järkiinsä heränneiden ihmisten mielessä liikkuu, mutta Nerva huomauttaa sen sijaan Arba olevan "vanha eukko, joka vain näyttää nuorelta", sanoen Scheherazaden olleen samanlainen. Nervaa ei kiinnosta Sindbadin aivopesuloitsun uhrien tunteet, sillä hän itse ei koskaan tukeutunut Sindbadiin.

Kyvyt Muokkaa

MetalliastiatMuokkaa

Nervan henki on Shax. Ei tiedetä, minkälainen henki Shax on. Nervan metalliastia on miekka.

Henkiasu: Nerva ei osaa käyttää tai aktivoida henkiasuaan.

Suhteet Muokkaa

ScheherazadeMuokkaa

Nerva on kunnioittavainen Scheherazadea kohtaan.

Trivia Muokkaa