FANDOM

Nashime (難升米 Nashime) on poika Kinan kuningaskunnasta.

Ulkonäkö Muokkaa

Nashime on nuori poika, jolla on tummat hiukset. Hänellä on yllään kinalainen kaksivärinen kaapu ja päässään sarvikypärä.

Luonne Muokkaa

Nashime on hieman kakaramainen, sillä hänellä on tapana tarkoituksella sanoa asioita, joita hänen ei muiden mielestä olisi tarvinnut paljastaa.

Juoni Muokkaa

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Kun Takeruhiko Yamato saapuu taistelukentälle armeijansa ja Nashimen kanssa, Nashime säälii sitä, että hänen kuninkaansa joutuu taistelemaan kahta naista vastaan. Nashime myös kehuu Takeruhikon hyökkäystä Koumei Reniä vastaan.

Viimeinen kaariMuokkaa

Nashime on Nanaumin kanssa paikalla, kun Takeruhiko ja Aladdin keskustelevat. Takeruhiko sanoo, että mikäli tilanne ei olisi niin kuin se on, ja jos Kina ei olisi syrjäinen maatalousmaa, Takeruhiko olisi itse se, jota kutsutaan Seitsemän emeren ylikuninkaaksi Sindbadin sijaan. Nashime kommentoi tähän, että Takeruhiko on ottanut Sindbadin kilpailijakseen, sillä he ovat suunnilleen saman ikäisiä, mutta Sindbad heistä kuuluisampi. Nanaumi kuitenkin käskee Nashimen olla sanomatta tarpeettomia asioita ja yritä lyödä häntä, mutta hänen borginsa aktivoituu suojaksi.

Kyvyt Muokkaa

TaikuusMuokkaa

Borg: Todiste siitä, että henkilö on noita. Se on suojaava loitsu, joka estää vihamieliset hyökkäykset. Sen vahvuus riippuu kuitenkin käyttäjästään. Nashime käyttää sitä suojautuakseen Takeruhikon ja Nanaumin iskuilta.

Suhteet Muokkaa

NanaumiMuokkaa

Nanaumi yrittää lyödä Nashimea tarpeettomien asioiden sanomisesta, kun Nashime sanoo Takeruhikon päättäneen ottaa Sindbadin kilpailijakseen, sillä he ovat samanikäisiä, mutta Sindbad heistä kuuluisampi.

Trivia Muokkaa

  • Nashime (難升米) on kuningatar Himikon Weihin lähettämä virkamies muinaiskiinalaisessa Kolmen kuningaskunnan kronikassa.