FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Mystras Leoxses (ミストラス・レオクセス Misutorasu Reokusesu) oli Darius Leoxseksen vanhin poika. Hän oli ehdokas Sasanin seuraavaksi ritarikuninkaaksi. Hän oli yksi Sindrian kahdeksasta kenraalista ja Sindbadin kamarin jäsen, henkenään Baal. Hän menetti henkensä ensimmäisen Sindrian kuningaskunnan sodassa, minkä jälkeen hänen paikkansa yhtenä kahdeksasta kenraalista otti hänen pikkuveljensä Spartos.

Ulkonäkö Muokkaa

Mystras oli laiha mutta lihaksikas nuori mies. Hänellä oli punaiset hiukset ja silmät, ja hän käytti valkoista turbaania, jossa oli sulka.

Luonne Muokkaa

Mystras oli utelias, ja karkasi usein kuuntelemaan tarinoita ulkomaailmasta. Hän halusi jättää vanhoillisen kotimaansa ja matkata maailmalla, mitä hänen isänsä ei hyväksynyt.

Mystras oli rohkea ja vahvatahtoinen, ja harjoitteli kovasti tullakseen vahvemmaksi. Hän oli valmis luopumaan kaikesta nähdäkseen ulkomaailmaa, ja haastoi jokaisen korkean aseman ritarin kaksintaisteluun aina isäänsä kuninkaaseen asti siitäkin huolimatta, että häviö olisi tarkoittanut kuolemaa.

Mystras oli monin paikoin samanlainen Sindbadin kanssa: molemmat olivat lapsenmielisiä hauskanpitäjiä, rohkeita ja tavoitteistaan varmoja, mutta myös hieman perverssejä ja persoja naisille.

Historia Muokkaa

Dariuksen vanhimpana poikana Mystras oli vuorossa seuraavaksi Sasanin ritarikuninkaaksi, kunnes hän taisteli isäänsä vastaan saadakseen vapauden ja voidakseen jättää Sasanin ritarit.

Juoni Muokkaa

Sasan-kaariMuokkaa

Artemyra-kaariMuokkaa

Orja-kaariMuokkaa

Heliohapt-kaariMuokkaa

Parthevia-kaariMuokkaa

Sindrian sota -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Sindbad ja kahdeksan kenraalia vierailevat Sindrian sodassa kuolleiden haudalla. Etenkin Spartos muistelee sodassa menehtynyttä veljeään.

Kyvyt Muokkaa

Fyysiset kyvytMuokkaa

Ritarina Mystras kykeni lyömään kaikki ritarikuningasta lukuunottamatta Sasanin ritarien seremoniassa. Taistelussaan ritarikuningasta vastaan Mystras paljastaa oppineensa isänsä miekkailutaidot, ja onnistuu tekemään tälle iskun. Hän kuitenkin hävisi, koska Darius käytti hengen voimaa.

Kamarin astiaMuokkaa

Mystras käyttää Sindbadin hengen, Baalin, voimaa. Baal lainaa hälle voimaansa hänen kamarin astiaansa, Bararaq Harbaan.

  • Bararaq Harba (Välähdyspeitsi): Mystrasin kamarin astia. Se lähettää suuren salamapeitsen kohti kohdettaan.

Suhteet Muokkaa

Darius LeoxsesMuokkaa

Mystrasin oli määrä tulla seuraavaksi ritarikuninkaaksi isänsä seuraajana. Mystrasilla ei kuitenkaan ollut kiinnostusta ryhtyä ritariksi, ja halusi vain tutkia ulkomaailmaa. Hän jatkoi harjoittelunsa laiminlyömistä ja karkasi ulos kuuntelemaan tarinoita ulkomaailmasta, mikä kiristi hänen ja Dariuksen välejä.

PipirikaMuokkaa

Pipirika ja Mystras tutustuivat Sindbadin joukkion matkassa ja ihastuivat toisiinsa. He alkoivat seurustella ennen Sindrian sodan alkua, ja lupasivat aina tukea toisiaan. Mystras lupasi Pipirikalle, ettei koskaan poistu hänen rinnaltaan.

SpartosMuokkaa

Spartos on Mystrasin pikkuveli. Lapsena Spartos ihaili veljeään ja piti tätä roolimallinaan.

TriviaMuokkaa

  • Mystrasin nimi saattaa tulla bysantinaikaisen kreikkalaisen kaupungin, Mystrasin (Μυστράς), nimestä. Kaupunki sijaitsee lähellä Spartaa.