FANDOM

Small dal
Tynkä!

Myron Alexius (ミュロン・アレキウス Myuron Arekiusu) on puoliverinen fanalis ja Reimin Fanalis-joukkojen jäsen. Myron kuului veljensä Muu Alexiuksen kamariin.

Ulkonäkö Muokkaa

Myron on pitkä, nuori nainen, jolla on ponnarille sidotut punaiset hiukset ja lävistys alahuulen alla. Hänellä on kaulassaan fanalissymboli-kaulakoru, ja yllään hän käyttää kultaista rintapanssaria tuninkan päällä sekä metallista hametta, käsisuojaa oikeassa kädessä ja metallisia säärisuojia.

Luonne Muokkaa

Myron on älykäs, ja hän yrittää olla kohtelias ja kunnollinen aatelisnainen. Todellisuudessa hän on kuitenkin temperamenttinen ja kiivas. Alibaban mukaan hän ei kyennyt jatkamaan neidon esittämistä, vaan päätyi lopulta turvautumaan nyrkkeihinsä. Taistelusaa Myronin villi puoli tulee esiin.

Myron on ylpeä. Hän yrittää kovasti vaikuttaa reimiläiseltä aristokraatilta tuodakseen ylpeyttä suvulleen ja Fanalis-joukoille, vaikkei koekaan itseään mukavaksi niin käyttäytyessään.

Myron on uskollinen, sanoen kaikkien kanssa seuraavansa Scheherazadea veljensä tahdosta, jota hän ihailee ja yrittää jäljitellä. Myron ei kuitenkaan ole kovin myötätuntoinen, poikkeuksena hänen perheensä ja ystävänsä, jotka ovat hänelle kaikista tärkein asia, sekä muut fanalikset, kuten Morgiana. Kun Myron sai kuulla, ettei Morgianalla ole fanalis-perhettä, Myron yritti ottaa Morgianan mukaansa "pikkusiskokseen".

Kyvyt Muokkaa

  • Kamarin astia.
  • Kamarin astian diagrammi.

Korkea älykkyysMuokkaa

Myron on älykäs fanalis, joka ymmärtää myös strategioiden perään.

Fyysiset kyvytMuokkaa

Fanaliksena Myron on erittäin vaihva, mutta koska hän on puoliverinen, hän ei ole yhtä vahva kun puhdasveriset. Myron on myös poikkeuksellisen nopea, sekä hänellä on ylivoimaiset kuulo- ja hajuaistit.

Kamarin astiaMuokkaa

Myron kuuluu veljensä Muun kamariin, joten hän voi käyttää Muun hengen, Barbatoksen, voimia. Koska Myronilla, kuten muillakin fanaliksilla, on vain vähän magoita, hänen kamarin astiansa voiman vaikutus ei kestä kauaa.

  • Bard Kauza (Lentävä iskukäsine): Myronin kamarin astia on käsisuoja. Sillä voi luoda voimataikuudella paineaaltoja, jotka voivat kulkea pitkiä matkoja. Paineaaltojen muoto riippuu hyökkäyksen tyypistä: esimerkiksi nyrkinisku luo paineaaltoluodin, mutta miekan heilautus luo ilmassa kohdettaan kohti matkaavan sivalluksen. Jokainen paineaalto voi helposti murtaa borgin ja vahingoittaa noitaa vakavasti.

Taistelut Muokkaa

TriviaMuokkaa

  • Myronin nimi (Μύρων) saattaa tulla kreikkalaiselta kuvanveistäjä Myronilta, joka eli 400-luvulla eaa. Nimi annetaan yleensä miehille, ja se tarkoittaa "mirhaa".
  • Myronin oli aluksi tarkoitus olla mies, mutta koska hän näytti Shinobu Ohtakan mielestä "nätiltä Koubun Kalta", tämä tekikin hänestä tytön.
    • Ohtaka uskoo, etteivät Myron ja Koubun tulisi toimeen.
  • Myronilla on sama sukunimi, kuin hänen veljellään Muu Alexiuksella, Titus Alexiuksella sekä Ignatius Alexiuksella.