FANDOM

Small dal
Tynkä!

Myers (マイヤーズ Maiyāzu), tunnetaan myös nimellä Ukkosruoskan velho (雷鞭の魔導士 Raiben no Madōshi), on opettaja Magnostadtin akatemiassa. Hän on myös yksi Magnostadtin korkealuokkaisimmista noidista. Hän opettaa kuudetta kodoria.

Ulkonäkö Muokkaa

Myers on pitkä, laiha ja hyväkuntoinen nainen. Hänellä on pitkät, violetit hiukset, joista osa on sidottuna hänen päänsä päälle, sekä kultaiset silmät. Hän käyttää punaisia laseja ja tummaa huulipunaa.

Myers käyttää kukakuvioisia olkalevyjä, lyhyttä mustaa viittaa, korsetinkaltaista rintapanssaria, jossa on hämähäkkikuvio, sekä metallisaappaat ja alaosa. Myers kantaa mukanaan punaista Ukkosruoskaa, jota hän käyttää ukkostaikuudella loitsimiseen.

Luonne Muokkaa

Myers on intohimoinen henkilö sekä tiukka ja brutaali opettaja. Hän on valmis hyökkäämään oppilaitaan kohtaan, mikäli nämä eivät vastaa tarpeeksi kuuluvasti tai saavuta hänen odotuksiaan. Hänellä on kuitenkin myös pehmeä puoli, kuten kun hän itkee ilosta oppilaiden kehuessa häntä tai päästessä läpi iktiyarin. Myers välittää Magnostadtista ja on valmis taistelemaan suojellakseen maanmiehiään.

Historia Muokkaa

Myers oli kerran noita Parthevian armeijassa.

Juoni Muokkaa

Ensimmäinen Sindrian kuningaskunta -kaariMuokkaa

Sindrian sota -kaariMuokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Myers nähdään muiden Magnostadtin noitien joukossa hyökkäämässä labyrinttejä vastaan.

Kyvyt Muokkaa

  • Ukkostaikuus.
  • Ukkosruoska.
  • Hyökkäys Ukkosruoskalla.
  • Hyökkäys Ukkosruoskalla.

Myers on vahva noita, yksi Magnostadtin akatemian korkealuokkaisimmista noidista ja myös opettajana siellä. Hän erikoistunee ukkostaikuuteen, mikä tekee hänestä "keltaisen noidan".

Kamppailulajit

Myers oli se, joka opetti Aladdinille kamppailulajien perusteet.

TaikuusMuokkaa

Borg: Borg on todiste henkilön taiankäyttökyvyistä. Se on puolustusloitsu, joka suojaa vihamielisiltä hyökkäyksiltä. Sen vahvuus riippuu kuitenkin käyttäjästään.

SauvaMuokkaa

Myers käyttää ruoskaa taikuuden loitsimiseen tavallisen taikasauvan sijasta. Myersin ruoska on punainen ja tehty täysin nahasta. Hän käyttää yleensä ukkostaikuutta loitsiakseen Ukkosruoskansa, mistä hän myös sai lempinimensä.

UkkostaikuusMuokkaa

Ukkosruoska: Myersin Ukkosruoska hyödyntää ukkostaikuutta. Kun hän heilauttaa ruoskaansa, se ampuu ukkostaikuutta ja antaa kohteelleen sähköiskun. Sillä voi tuhota useamman oppilaan borgin yhdellä heilautuksella.

PainovoimataikuusMuokkaa

Myers käyttää painovoimataikuutta nopeasti lentämiseen ja leijumiseen.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

AladdinMuokkaa

Aladdin oli yksi Myersin oppilaista kuudennessa kodorissa. Myers laittoi Aladdinin harjoittamaan kehoaan nostattaakseen magoin ulostuloa. Myers myös auttoi Aladdinia löytämään taipumuksensa lämpötaikuutta kohtaan. Myers oli erittäin ylpeä Aladdinista oppilaana, kutsuen häntä kuudennen kodorin ylpeydeksi.

DoronMuokkaa

Doron on Myersin veli, jota Myers toruu, kun tämä oli tuominnut hänen oppilaasta kuolemaan 5. tason valtuutuspiirissä. Myers on Doronia kohtaan aika tiukka, mutta välittää silti veljestään.

Trivia Muokkaa

  • Myer (מֵאִיר) on heprealainen nimi, joka tarkoittaa "loistavaa". Se on kuitenkin yleensä miehen nimi.
  • Myersin harrastus on oppilaiden opettaminen.