FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Muu Alexius (ムー・アレキウス Mū Arekiusu) on puoliverinen fanalis ja Reimin valtakunnan Fanalis-joukkojen entinen johtaja. Hänellä oli henki Barbatos, mikä teki hänestä labyrintinvaltaajan ja yhden Scheherazaden kuninkaan astioista. Myöhemmin Muusta tuli tasavallaksi muuttuneen Reimin senaatin jäsen, sekä suurlähettiläs Kansainvälisen liiton kokouksiin.

Ulkonäkö Muokkaa

Muu on pitkä ja lihaksikas mies. Hänellä on pitkät, punaiset hiukset ja punaiset fanaliksensilmät. Kuten useimmilla fanaliksilla, Muulla on lävistys alahuulensa alla. Hänellä on yllään metallinen rintahaarniska, olkapanssarit, metallihame, säärisuojat, sandaalit ja suuri miekka, jota hän kantaa vyötäröllään.

Kolme vuotta myöhemmin Muu käyttää toogaa ja sandaaleja haarniskan sijaan.

Luonne Muokkaa

Muu on lempeän näköinen, ja tekee mielellään muista iloisia. Vaaran uhatessa hänen asenteensa voi kuitenkin muuttua nopeasti, kuten kun Magnostadt näennäisesti kääntyi Scheherazadea vastaan ja Muu halusi tulla hänen miekakseen ja suojella reimiläisiä.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

ScheherazadeMuokkaa

Muu oli yksi Scheherazaden kuninkaan astioista, ja oli ystävällisissä suhteissa tämän kanssa. Muu toivoo voivansa suojella Scheherazadea ja kaikkea, mitä tämä rakastaa, Reimiä ja sen kansalaisia. Tämä uskollisuus saattaa olla syynä siihen, mmiksi Titus kutsui Muuta "neiti Scheherazaden ensimmäiseksi alaiseksi".

Muu on Scheherazaden ensimmäisen kuninkaan jälkeläinen, ja on tuntenut hänet lapsesta asti. Muu piti Scheherazadea aina sankarinaan ja ihaili tämän äidillistä rakkautta maalleen, eikä koskaan pitänyt tämän tapaa vaihtaa kehoa rumana. Muu oli ihastunut Scheherazadeen, ja lupasi tämän kuoleman jälkeen suojella Reimiä.

Alibaba SalujaMuokkaa

Muu kiinnostui Alibabasta nähdessään tämän Colosseumissa. Hän taisteli siellä Alibabaa vastaa muutaman kerran, ja Alibaba onnistui jopa vuodattamaan hänen vertaan. Muu antoi Alibaban tulla mukaan reimiläisteen suunnatessa kohti Magnostadtia.

Lo'lo' Muokkaa

Lo'lo' kunnioittaa ja ihailee Muuta syvästi. Hän kuului tämän kamariin.

Trivia Muokkaa

  • Muulla on sama sukunimi kuin siskollaan Myron Alexiuksella, Reimin magilla Titus Alexiuksella, sekä Ignatius Alexiuksella.
  • Muu oli uskollinen Scheherazadea kohtaan, koska oli tämän ensimmäisen kuninkaan, Pernadiuksen, jälkeläinen, joten se oli hänen kohtalonsa.
  • Muu osallistuu mielellään turnauksiin vapaapäivinään.
  • Muun erityisala on miekkataistelut, ja hänen harrastuksens on miekkatanssi.
  • Hänen heikkoutensa ovat pitkitetyt sodat.
  • Muun lempiruokaa on liha, eikä hän pidä makeisista.
  • Muu pitää vanhoista naisista, muttei voi sietää Yunanin kaltaisia ihmisiä.
  • Muu on huolestunut fanaliksista.
  • Muu kertoo Sindbadille ettei juo alkoholia, mutta tämä on Myronin mukaan valhe. Todellisuudessa Muu on hänen mukaansa kova juomari.