FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Morgiana (モルジアナ Morujiana) on fanalis ja Jamilin entinen orja. Hän vapautui orjuudestaan tavattuaan Aladdinin ja Alibaban, ja hänestä tuli Alibaban kamarin jäsen.

Ulkonäkö Muokkaa

Morgianalla on punaiset hiukset ja silmät, kuten kaikilla fanaliksilla. Hän käyttää lyhyttä valkoista mekkoa, jossa on köysi vyötäröllä. Hänellä on kaulakolu kaulassaan sekä ketjut nilkoissaan ja ranteissaan, jotka olivat hänen kamarin astiansa. Morgiana ei yleensä käytä kenkiä.

Matkallaan Pimeälle mantereelle Morgianalla oli yllään valkoinen hihaton tunika mekkonsa päällä, ja se oli sidottu rusetilla. Hänen hiuksensa kasvoivat pidemmiksi, yltäen hänen selkäänsä.

Viimeisessä kaaressa Morgianan hiukset on leikattu lyhyiksi hänen sivuponinhäntäänsä lukuunottamatta, joka on entistä pidempi. Hänellä on yhä korunsa sekä valkoinen mekkonsa, jossa on sulkakoriste vyössä.

Luonne Muokkaa

Morgiana on hiljainen ja vähäpuheinen tyttö, joka pitää oudoista asioista. Suuttuneena hän pullistaa poskiaan ja tömistää jalkaansa maahan, saaden sen murtumaan. Vaikka Morgiana on vahva niin fyysisesti kuin henkisestikin, hänellä on heikkouden hetkensä. Nämä hetket tapahtuvat usein Alibaban seurassa, johon Morgiana näyttää olevan ihastunut.

Morgiana on salaa epävarma, koska pitää itseään hyödyttömänä muihin verrattuna. Hänen suurin toiveensa on olla hyödyllinen Aladdinille ja Alibaballe, sillä hän haluaa hyvittää heidän ystävällisyytensä. Morgiana on otettu mutta myös säikähtänyt Hakuryuun tunteista häntä kohtaan ja sanoi, ettei voi ryhtyä keisarinnaksi, sillä hän oli aiemmin orja, todistaen hänen alemmuuskompleksistaan.

Historia Muokkaa

Young Giana anime

Morgiana on aluperin Pimeältä mantereelta, mutta hänet siepattiin nuorena vanhemmiltaan ja myytiin orjuuteen. Häneltä riisuttiin vaatteet ja esiteltiin mahdollisille ostajille. Siihen aikaan Morgiana parkui äitiään ja isäänsä, jotta he pelastaisivat hänet.

Master Jamil

Jossain vaiheessa Morgiana myytiin Jamilille, joka käytti häntä hyväkseen saaden hänet pelkäämään Jamilia. Aladdin huomautti, että Morgianalla on myöhemminkin kuin Jamilin asettamat näkymättömät kahleet. Morgianalle kehittyi Jamilia kohtaan pienimuotoinen Tukholma-syndrooma, sillä hän tunsi vahvaa tarvetta suojella Jamilia.

Juoni Muokkaa

Labyrintti-kaariMuokkaa

Morgiana-kaariMuokkaa

Balbadd-kaariMuokkaa

Sindria-kaariMuokkaa

Zagan-kaariMuokkaa

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Merirosvot-kaariMuokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa