FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Mira Dianus Artemina (ミラ・ディアノス・アルテミーナ Mira Dianosu Arutemīna) on Artemyran eninen kuningatar. Hänellä oli henki Cerberus, mikä teki hänestä labyrintinvaltaajan ja kuninkaan astian. Hän on myös Pistin äiti. Hän luopui kruunusta liittyäkseen Kansainvälisen liiton johtokuntaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Mira on laiha ja nuorekas nainen. Hänellä on pitkät, vaaleat hiukset ja pinkit silmät. Hän käyttää kruununkaltaista kypärää ja hänen oikeassa poskessaan on pinkki tatuointi. Yllään hänellä on höyhenkauluksinen valkoinen mekko, metallikaulakoru ja jalkasuojat. Hänellä ei ole kenkiä, ja hän kantaa mukanaan metalliastiaansa, keihästä.

Luonne Muokkaa

Mira on ankara ja vahvatahtoinen hallitsija, joka ei anna armoa vastustajilleen. Liittolaisiaan ja ystäviään kohtaan hän on kuitenkin rauhallinen ja mukava. Hän rakastaa syvästi lapsiaan.

Historia Muokkaa

Jossain vaiheessa elämäänsä Mira valloitti 24. labyrintin ja sai itselleen hengen, Cerberuksen.

Juoni Muokkaa

Artemyra-kaariMuokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Mira summoning her Extreme Magic

Mira esiintyy muiden Seitsemän meren liiton jäsenten kanssa, kun he saapuvat taistelemaan Meediota vastaan.

Hän ja muut kuninkaat muuntautuvat henkiasuihinsa, ja Mira kommentoi, ettei hänen nuorin tyttärensä ole paikalla. Taistelun alettua Mira käyttää äärimmäistä taikuuttaan muiden paikalla olleiden labyrintinvalloittajien kanssa.

Kyvyt Muokkaa

Fyysiset kyvytMuokkaa

MetalliastiaMuokkaa

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

  • Mira Pisti sylissään.
  • Mira tyttärineen Pistiä lukuunottamatta.

PistiMuokkaa

Mira rakastaa Pistiä, nuorinta tytärtään.

Trivia Muokkaa

  • Mira on kreikkalainen naisen nimi, joka tarkoittaa "runsautta" tai "kohtaloa".
  • Dianus saattaa viitata roomalaiseen jumalatar Dianaan, kreikaksi Artemis.
    • Myös hänen sukunimensä saattaa viitata Artemikseen.
  • Miran harrastus on aviomiesten valitseminen.
  • Henkiasussaan Miralla on kuusi kättä ja kolmet kasvot, mikä muistuttaa perinteisiä buddhalaisia kuvauksia asuroista.