FANDOM

Small dal
Tynkä!

Meedio (依り代 Yorishiro) on suuri määrä mustaa rukhia ja magoita kiteytyneessä muodossa. Sen ilmaantuminen saa aikaan Ill Ilah'n laskeutumisen maailmaan. Meedio on elävä olento.

Ulkonäkö Muokkaa

Luonne Muokkaa

Meediolla ei ole tunteita, kun se hyökkää ja tuhoaa kaiken, joka on sen tiellä sen yrittäessä tuhota valkoista rukhia sisältävän maailman.

Historia Muokkaa

Alma Torranin aikana Meedio taisteli Solomonin 72 kamarin jäsentä vastaan, joista tuli henkiä voidakseen lyödä se. Alma Torranin Meedio oli kuitenkin erimuotoinen.

Juoni Muokkaa

Magnostadt-kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

SuojamuuriMuokkaa

Meedio osaa luoda suojamuurin itsensä ympärille. Se on useita kertoja magin borgia vahvempi. Muuttaessaan muotoaan suureksi, laihaksi nukeksi, sen kämmenet luovat suojamuurin.

Mustien henkien hallintaMuokkaa

Meedio osaa luoda ja uudelleenabsorboida mustia henkiä.

Magoin absorbaatioMuokkaa

Meedio osaa viedä magoita kaikilta eläviltä olennoilta kämmenillään, johtaen näiden kuolemaan. Se osaa tehdä itsestään vahvemman ja suuremman tällä tavoin. Magoin imeminen toimii myös elämättömistä asioista, kuten vedestä tai tulesta.

Taistelut Muokkaa

Trivia Muokkaa

  • Meedion nimi on japaniksi "yorishiro", joka tarkoittaa shintolaisuudessa pyhää asiaa, joka kykenee houkuttelemaan kameja luokseen (esimerkiksi vuoret, puut, eläimet, ylemmät jumalat tai kuolleiden sielut) ja täten antamaan niille fyysisen tilan, jossa pysytellä, jotta heitä voidaan kunnioittaa. Yorishiroja käytetään uskonnollisten seremonioiden aikana kutsumaan kamia palvottavaksi.