FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Masrur (マスルール Masurūru) on yksi Sindbadin entisistä neuvonantajista ja Sindrian kahdeksasta kenraalista. Hän on fanalis ja Morgianan taistelunopettaja. Nykyisin hän asuu Reimissä ja kuuluu Muu Alexiuksen Fanalis-joukkoihin.

Ulkonäkö Muokkaa

Masrur on pitkä ja lihaksikas, punahiuksinen ja -silmäinen mies. Hänellä on lävistys alahuulensa alla, ja hän kantaa mukanaan miekkaa. Hän käyttää kultaista rintapanssaria, ja hänellä on ranteissaan ja nilkoissaan metallirenkaat.

Luonne Muokkaa

Masrur on hiljainen ja epäsosiaalinen henkilö. Hän ei yleensä puhu, ellei hälle puhuta, mikä saa hänet vaikuttamaan epäystävälliseltä. Hän on kuitenkin kumppaneistaa välittävä henkilö, joka kunnioittaa suuresti Sindbadia. Morgianalle hän on kuin isoveli, sillä he kuuluvat samaan klaaniin. Kun Al-Thamen löi Morgianan raa'asti, Masrur raivostui ja hyökkäsi heitä vastaan kamarin astiallaan.

Historia Muokkaa

Masrur on DC

Pimeällä mantereella.

Gladiator Masrur

Masrur oli ennen orja ja gladiaattori Reimin Colosseumissa, joka yritti tappaa Sindbadin, mutta epäonnistui ja ryhtyi hänen alaisekseen sen sijaan. Sindbad sanoi nähneensä sotilaan Masrurin silmissä heidän tavatessaan ensikerran.

Myöhemmin Masrur matkusti Pimeälle mantereelle, ja näki suuren auringon laakealla maalla, suurempia eläimiä ja kasveja kuin missään muualla ja haistoi unohtumattomia tuoksuja.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Balbadd-kaariMuokkaa

Sindria-kaariMuokkaa

Zagan-kaariMuokkaa

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Alma Torran -kaariMuokkaa

Viimeinen kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

HenkiMuokkaa

Masrur käyttää Sindbadin hengen, Baalin, voimia. Masrur lainaa voimaansa kamarin astiaansa, Bararaq Kauzaan.

Kamarin astiaMuokkaa

TilastotMuokkaa

Magoin määrä
2/5
Taistelukyky
4/5
Fyysinen vahvuus
5/5
Tekniikat
2/5
Johtamiskyky
1/5
Viisaus
2/5

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

MorgianaMuokkaa

Morgiana hakeutui heti Masrurin seuraan, sillä he tulevat samasta heimosta. Masrur nähdään välittävänä Morgianaa kohtaan hieman kuin isoveli pikkusiskolleen. Masrur tietää Morgianan tunteista Alibabaa kohtaan, ja käskee Sharrkania olemaan puhumatta Alibaballe mitään onko hän jo "tullut mieheksi" tai samantyyppisiä asioita Morgianan ollessa paikalla.

Kun Morgiana tapaa Masrurin jälleen, Masrur sanoo hymyillen Morgianan tulleen vahvemmaksi viime kerrasta.

SindbadMuokkaa

Masrur tapasi Sindbadin Reimin Colosseumissa, ja hänestä tuli myöhemmin tämän alainen. Hän on läheinen Sindbadin kanssa ja totteleen aina tämän käskyjä.

SharrkanMuokkaa

Sillä Sharrkan on Masruria vanhempi, hän käski heidän ollessaan lapsia Masruria kutsumaan häntä "mestariksi". Sharrkan haastaa usein riitaa Masrurin kanssa, kun taasen Masrur vihjailee, että Sharrkanin tulisi mennä naimisiin Yamraihan kanssa.

Ja'farMuokkaa

Ja'far ja Masrur ovat ystäviä ja luottavat toisiinsa. Heidän tiimityönsä taistelun keskellä on hyvää. Ja'far oli se, joka opetti Masruria kirjoittamaan.

Trivia Muokkaa