FANDOM

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Mahad (マハド Mahado) oli Sindbadin liittolainen. Hän oli aiemmin salamurhaajana Sham Lashissa Vittelin ja Ja'farin kanssa. Myöhemmin hänestä tuli kauppias Sindrian kauppalaivueessa.

UlkonäköMuokkaa

Mahad on pitkä ja suurikokoinen mies, jolla on pitkät tummat hiukset ja tumma, arpinen iho. Hänellä on naruja raajojensa ympärillä. Hänellä on tubaani ja maski kasvojen alapuoliskon päällä.

LuonneMuokkaa

Mahad on hiljainen henkilö, joka tarkkailee muita ja pitää hyvää huolta työtovereistaan.

HistoriaMuokkaa

Mahad kasvoi Vittelin kanssa, sillä he olivat molemmat sotaorpoja. He alkoivat varastaa selviytyäkseen, kunnes lopulta parthevialainen salamurhaajien kilta, Sham Lash, värväsi heidät.

JuoniMuokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Kun Drakon epäonnistui saamaan metalliastian Baalin labyrintista, Parthevian kuningas oli raivoissaan ja vaati tätä nappaamaan Sindbadin. Sitten Drakonille esitellään Sham Lashin salamurhaajat, joita Drakon voi käyttää onnistuakseen tehtävässään. Mahad nähdään ensikertaa heidän joukossaan Vittelin ja Ja'farin kanssa.

Kun Ja'far epäonnistui salamurhaamaan Sindbadin ja häntä pidetään vankina, katolta heitetään sisään savupommi. Savun ja kaaoksen keskellä Mahad ja Vittel ottavat Ja'farin ja pakenevat.

Myöhemmin Mahad, Vittel, Ja'far ja Drakon ilmaantuvat Valeforin labyrinttiin Falanin kanssa. Drakon käskee kaikkia olemaan varuillaan, mutta perhosten ilmestyessä salamurhaajat unohtavat hänen käskynsä ja alkavat hyökätä niitä vastaan holtittomasti. Salamurhaajat tappavat osan perhosista, ja Drakon tuhoaa loput salamapistoolillaan. Ja'far käskee silloin Mahadia varastamaan pistoolin Drakonilta. Mahadin lähestyessä Drakon ampuu häntä salamalla, mikä lamaannuttaa Mahadin. Ja'far potkaisee Mahadia ja kysyy, eikö hän pysty kestämään kipua.

Sasan-kaariMuokkaa

Kun Hinahoho puhui Ja'farille hän kysyi, voivatko he todella luottaa Vitteliin ja Mahadiin. Sindbadin mukaan Vittel näkee paljon vaivaa kirjanpitäjänä, ja vaikka Mahad on hiljainen, hän tarkkailee ihmisiä hyvin ja on hyvä pitämään työntekijöistä huolta. Sindbad ei ole huolissaan heistä, mikä vakuuttaa Ja'faria ja Hinahohoa.

KyvytMuokkaa

Parannettu fyysinen vahvuus
Narutikat

TaistelutMuokkaa

Suhteet Muokkaa

Ja'farMuokkaa

VittelMuokkaa

Mahad ja Vittel ovat olleet yhdessä pienestä asti, sillä molemmat jäivät orvoiksi sodan aikaan. Vittel toimi usein Mahadin äänenä. Kaksikko vannoi suojelevansa kaikkia Sindrian kauppalaivueessa, sillä he tiesivät järjestön seuraavan heitä.

SindbadMuokkaa

Mahad ja Sindbad olivat aluksi vihollisia, ja Mahad oli lähetetty nappaamaan Sindbad. Valeforin labyrintin tapauksen jälkeen hänestä tuli Sindbadin liittolainen ja seuraaja. Mahad on kiitollinen Sindbadille mahdollisuudesta saada elää muunlaista elämää, kuin tappamisentäyttestä. Kuten Sindbad, Mahadillakin on unelma rakentaa uusi, maailmaa muuttava valtio.

TriviaMuokkaa

  • Mahad tarkoittaa arabiaksi "suurta".