FANDOM

Tähän artikkeliin on kerätty tietoa hahmoista, joista ei ole tarpeeksi tietoa kokonaisen artikkelin luomiseksi.

Ja'farin vanhemmat Muokkaa

Ja'farin vahemmat olivat salamurhaajia, jotka kuuluivat Sham Lashiin. Sham Lash laittoi Ja'farin tappamaan molemmat vanhempansa 6-vuotiaana. Ja'far tiesi tämän koittavan joku päivä ja sanoi, ettei hän voinut muuta, jos halusi itse jäädä henkiin.

UlkonäköMuokkaa

Ja'farin äidillä oli pitkät vaaleat hiukset ja pyöreät kasvot, ja isällä kapeat kasvot ja keskipitkät hiukset.

JuoniMuokkaa

Imuchakk-kaariMuokkaa

Vuosia myöhemmit Ja'far katuu vanhempiensa tappamista. Hänen hyvä puolensa huutaa heidän peräänsä, kun hän oli turmeltumassa Valeforin labyrintissa. Ja'farin pimeä puoli muistuttaa sitten, ettei hänellä ole kotia, sillä hän itse tappoi vanhempansa. Molemmat Ja'farin puolet alkavat itkeä.

Judarin vanhemmat Muokkaa

Judarin vanhemmat olivat maalaisia köyhästä koulaisesta vuoristokylästä. Heidän lapsensa, Judar, syntyi magina, joten Al-Thamen halusi saada hänet haltuunsa. Hyvin pian Judarin synnyttyä Al-Thamenin noidat saapuivat kylään, polttivat sen, tappoivat Judarin vanhemmat ja sieppasivat Judarin mukaansa. He kasvattivat Judarin järjestönsä huomissa kertomatta hänelle hänen todellisesta alkuperästään.

Ulkonäkö Muokkaa

Molemmilla vanhemmilla on pitkät, tummat hiukset, ja he käyttävät perinteisiä koulaisia vaatteita. Judarin äidin hiuksissa on kaksi nutturaa pään molemmilla puolilla, ja hänen isänsä hiukset on sidottu letille.

Juoni Muokkaa

Balbadd-kaariMuokkaa

Judar saa tietää menneisyydestään, kun Aladdin näyttää sen hänelle Solomonin viisauden voimalla. Kun Judar saa tietää Al-Thamenin siepanneen hänet ja tappaneen hänen vanhempansa, hän alkaa tuntea vihaa järjestöä kohtaan, vaikka yrittääkin aluksi olla välittämättä koko asiasta. Hän ei kuitenkaan voi antaa tapahtunutta anteeksi, ja päätyy myöhemmin kääntymään Al-Thamenia ja etenkin sen johtajaa, hänen sieppaamisensa järjestänyttä Gyokuen Reniä vastaan.

Viimeinen kaariMuokkaa

Kolmen vuoden aikahypyn viimeisen vuoden aikana Judar vierailee kotikylässään, sanoen "vierailleensa vanhempiensa luona". Käy ilmi, että "Judar" oli Al-Thamenin antama nimi, ja Judarin vanhemmat olivat alkujaan nimenneet hänet toisin. Nimen tietävän Hakuryuun mukaan se on nimi, joka ei oikein sovi Judarille, mutta Judar ei halua paljastaa nimeä kellekään muulle.

Kourin RenMuokkaa

Kourin Ren (練 紅琳 Ren Kōrin) on yksi Koun keisarikunnan kahdeksasta prinsessasta.

Ulkonäkö Muokkaa

Kuten siskoillaan, Kourinilla on viininpunaiset hiukset.

Historia Muokkaa

Kourin on Koun toisen keisarin Koutokun tytär.

Kourinista ei tiedetä mitään muuta, kuin että hän on jo naimisissa.

Juoni Muokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Kourin ja hänen sisaruksensa osallistuvat keisarin hautajaisiin. He ovat kauhistuneita siitä, mitä heidän isälleen oli tapahtunut. Hän pysyy siskojensa seurassa, kun he kohtaavat uuden keisarinnan, Gyokuenin.

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Kouen mainitsee Kourinin yhtenä niistä, jotka voisivat mahdollisesti solmia poliittisen avioliiton Alibaba Salujan kanssa. Koumei sanoo tämän kuitenkin olevan mahdotonta ja muistuttaa, että Kourin on jo naimisissa.

Trivia Muokkaa

  • Vaikka hän esiintyi luvuissa 146 ja 147, hänen nimensä paljastettiin vasta luvussa 210. Ei kuitenkaan tarkenneta, kuka prinsessoista on Kourin.
  • Kourinin nimi tarkoittaa "karmiininpunaista jalokiveä".

SadiMuokkaa

Sadi (サディ Sadi) on Masrurin ja toisen tämän vaimoista vanhin tytär. Hänellä on kolme sisarusta, ja hän asuu perheensä kanssa Reimin valtakunnassa.

Masrur pyysi Ja'faria keksimään nimen Sadille. Ja'far otti tehtävän liiankin tosissaan, keksien kaikenlaisia monimutkaisia ja pitkiä nimiä. Masrur kuitenkin kehotti häntä keksimään jonkin yksinkertaisen nimen, kuten ennen vanhaan Sindriassa. Onnellisia aikoja Sindriassa muistellessaan Ja'far päätyy nimeen "Sadi".

Sadi esiintyy viimeisessä kaaressa, jossa hän on paikalla sisaruksineen Masrurin kanssa tapaamassa Alibabaa. Alibaba on yllättynyt nähdessään, että Masrur on hankkinut niin monta lasta vain kolmen vuoden aikana. Lapset juoksentelevat ja leikkivät keskenään taustalla.

TriviaMuokkaa

  • Sadin nimi on sanaleikki japanin kielen sanasta "sachi" (幸), joka tarkoittaa onnea, sekä persian onnea tarkoittavasta sanasta "šâdi" (شادی).