FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Lo'lo' (ロゥロゥ, Rōrō) on Reimin Fanalis-joukkoihin kuuluva fanalis. Hän kuului myös Muu Alexiuksen kamariin.

Ulkonäkö Muokkaa

Lo'lo' on hyvin pitkä ja lihaksikas, ruskettunut mies. Hänellä on punaiset hiukset, jotka ovat pienellä letillä takaa, sekä parta. Hänellä on lävistys alahuulensa alla, sekä Glasgow smile vasemman suupielen osalta. Lo'lo'lla on yllään tumma nauha vasemmalla olalla, metalliolkain, metallihame, metalliset säärisuojat ja sandaalit.

Luonne Muokkaa

Rohroh Enraged

Lo'lo' on aggressiivinen mies, joka suuttuu ja reagoi herkästi loukkauksiin. Hän ei pidä älymystöön kuuluvista fanaliksista, kuten Myron Alexiuksesta.

Lo'lo' on kärsimätön, ja tarjoutui soutamaan venettä, koska he liikkuivat hänen mielestään liian hitaasti. Hän on uskollinen Muulle, pelastaen hänet ja jopa panikoiden ja pyytäen anteeksi, kun hän vahingossa heitti tämän päin seinää.

Aggressiivisuudestaan huolimatta Lo'lo' on myötätuntoinen.

Historia Muokkaa

Lo'lo' oli kerran orja, kunnes Muu Alexius vapautti hänet.

Kyvyt Muokkaa

Fyysiset kyvytMuokkaa

Fanaliksena Lo'lo' on luonnostaan hyvin vahva taistelussa. Hän kykeni nostamaan ja heittämään Muun ilman, että edes itse huomasi sitä. Hän on myös ylivoimaisen nopea, ja hänellä on yli-inhimilliset kuulo- ja hajuaisti.

Kamarin astiaMuokkaa

  • Kamarin astia.
  • Diagrammi.

Lo'lo' kuuluu Muu Alexiuksen kamariin, ja voi käyttää Muun hengen, Barbatoksen, voimaa. Sen vaikutus ei kuitenkaan kestä kauaa, sillä Lo'lo'lla on vain vähän magoita, kuten muillakin fanaliksilla.

  • Bard Kauza (Lentävä iskukäsine): Lo'lo'n kamarin astia on käsisuoja. Sillä voi luoda voimataikuudella paineaaltoja, jotka voivat kulkea pitkiä matkoja. Paineaaltojen muoto riippuu hyökkäyksen tyypistä: esimerkiksi nyrkinisku luo paineaaltoluodin, mutta miekan heilautus luo ilmassa kohdettaan kohti matkaavan sivalluksen. Jokainen paineaalto voi helposti murtaa borgin ja vahingoittaa noitaa vakavasti.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

Muu AlexiusMuokkaa

Lo'lo' kunnioittaa Muuta, ja on tätä kohtaan uskollinen. Lo'lo' sanookin olevan uskollinen nimenomaan Muulle, ei Scheherazadelle tai Reimin valtakunnalle. Hän on kiitollinen siitä, että Muu löysi ja pelasti hänet ja muut fanalikset orjuudesta. Jossain vaiheessa elämästään Lo'lo'sta tuli Muun kamarin jäsen. Kun Lo'lo' heitti Muun vahingossa tapellessaan Myronin kanssa, hän pankoi ja pyysi välittömästi anteeksi.

Myron AlexiusMuokkaa

Lo'lo' ja Myron väittelevät ja kiusoittelevat toisiaan lähes kaiken aikaa etenkin siitä, mikä on oikea tapa fanalikselle käyttäytyä. Vaikka heillä on erimielisyyksiä, he kykenevät taistelemaan rinnakkain. He välittävät todellisuudessa toisistaan, kuten kun Myron itki ollessaan huolissaan Lo'lo'n taistellessa haavoittuneena.

Trivia Muokkaa

  • Hänen nimensä tulee arabian sanasta lu'lu (لؤلؤ), joka tarkoittaa "helmeä". Sitä ei kuitenkaan todellisuudessa käytetä nimenä.