FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Leraje (レラジェ Reraje) oli Kouha Renin henki. Hänen taikuustyyppinsä oli voimataikuus. Leraje oli 14. labyrintissä.

Ulkonäkö Muokkaa

Lerajen hiukset ovat kuin tehdyt kristalleista, ja jotkin hänen kehonsa osat ovat myös peitettyjä niillä. Hänellä on suippokorvat, ja käyttää hametta, otsapantaa ja koristeellista kaulakorua. Hän poltti labyrintissään viikatteen muotoista piippua. Kuten kaikilla hengillä, Lerajella on kolmas silmä otsassaan.

Luonne Muokkaa

Leraje on hieman turhamainen, eikä välitä monistakaan asioista. Hän kuitenkin valitsi Kouhan sanoen, ettei retkahtaisi huijariin (Kouen Reniin) sillä tällä oli jo kolme henkeä, ja koska Kouha oli antanut toivoa hylkiöille, kuten Reireille ja tämän siskoille. Lerajen välittävä puoli nähdään, kun hän anoi Aladdinia ja muita auttamaan pysäyttämään "Mustan auringon".

Viehättävät miehet, kuten Kouen ja Focalor, vaikuttavat olevan Lerajen heikkous.

Historia Muokkaa

Leraje eli Alma Torranissa ja kuului kuningas Solomonin kamariin. Kuten muutkin henget, Lerajen loi rukhista Solomon. Alma Torranissa Lerajella oli suhde Focalorin kanssa, mutta Focalor petti häntä useiden naisten kanssa.

Juoni Muokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Magnostadt-kaariMuokkaa

Leraje calling Kouen cheater

Leraje esiintyy takaumassa Kouhan muistoissa. Leraje on yhä labyrintissaan, ja hän puhuu Kouhalle. Leraje kertoo Kouhalle, että normaali henki valitsisi kuninkaan astiakseen Kouenin, mutta sillä Kouenilla oli jo kolme henkeä, hän on pettäjä. Leraje lisää, ettei halua maailmaa hallitsevan vain yksi yksinvaltias vaan kuningas, joka työskentelee yhdessä alaistensa kanssa maailman rakentamiseksi. Kun Kouha sanoo tähän tulevansa siinä tapauksessa osaksi Kouenin kamaria Leraje sanoi vastaan, kertoen ettei Kouha sovi kamarin jäseneksi. Leraje sanoo tunnistavansa, millainen ihminen Kouha on hänen miestensä silmien perusteella. Kouhasta ei hänen mukaansa ehkä tule maailman kuningasta, sillä ihmiset eivät varmaankaan valitsisi Kouhan kaltaista miestä kuninkaakseen.

Leraje begging the DC

Kun Aladdin kutsuu Kouenin henget Agaresin, Astarothin ja Phenexin, hän kutsuu myös Amonin ja Lerajen. Kaikki viisi henkeä kysyvät, kutsuiko magi heidät. Leraje kuuntelee muiden henkien kanssa Amonin selitystä tilanteesta, minkä jälkeen Leraje anoo labyrintinvaltaajilta, etteivät nämä anna tämän maailman päätyä samanlaiseen kohtaloon, kun Alma Torran. Astaroth keskeyttää hänet, sillä tämän maailman ihmisten ei pitäisi edes tietää Alma Torranin olemassaolosta. Leraje ja muut henget hämmentyvät, kun Aladdin lupaa kertoa Kouenille kaiken, mikäli tämä auttaa Meedion tuhoamisessa, ja Leraje kysyy Aladdinilta onko hän varma tästä. Lopulta kaikki henget sanovat jättävänsä tilanteen kuninkaan astioidensa haltuun.

Alma Torran -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

Vahvuuden hallinta

Leraje osaa hallita seitsemännen tyypin taikuutta, voimataikuutta.
  • Lerajen metalliastia.
  • Lelazzo Madraga.
  • Lelazzo Madraga (animessa).

LabyrintinvaltaajaMuokkaa

Lerajen labyrintinvaltaaja on Kouha Ren.

MetalliastiaMuokkaa

Lerajen metalliastia on Kouhan suuri, mukanaan kantama miekka Nyoi Rentou. Se voi leikata minkä tahansa läpi, sekä muuttaa pituuttaan.

HenkiasuMuokkaa

Tässä muodossa Kouhan hiukset kasvavat pidemmiksi ja muttuvat vaaleammiksi. Häneltä tulee siipien muotoiset piikit selästään, ja hän saa otsaansa kolmannen silmän. Hänellä on kaulakoru, rannekorut molemmissa käsissä sekä piikkien muodostama haarniska käsissään ja jaloissaan.

Lelazzo Madraga (Tahdosta jalostettu vasara)

Käyttäessään äärimmäistä taikuuttaan, kahdeksansakarainen tähtisymboli ilmaantuu hyökkäyksen vaikutusalueen ylle. Kouha lyö sen alas, mikä saa kaiken alueella murskaantumaan ja painumaan kraateriin.
"Kaiverra hänen julmuutensa, katoa kuningattaren murskaavan surun alla!"
-- Kouhan äärimmäisen taikuuden loitsu.

HenkiaseMuokkaa

Henkiaseeseen aktivoituna hänen miekastaan tulee viikate toiselta laidalta ja vasara toiselta. Viikatepäällä voi lähettää ilmaan viiltoja, ja vasarapäällä tuoda johonkin kohtaan suurta painetta. Sen kokoa voi yhä muuttaa haluamansa mukaan.

Suhteet Muokkaa

FocalorMuokkaa

Leraje oli ihastunut Focaloriin, mutta Focalor oli naistennaurattaja, jolla oli tapana oleskella muiden naisten kanssa. Tämä sai Lerajen vihaamaan pettäviä miehiä.

Trivia Muokkaa

  • Lerajen nimi on otettu teoksesta Clavicula Salomonis Regis, jonka ensimmäisessä osassa Ars Goetia listataan demoneita. Leraje mainitaan ensimmäisenä 14. demonina, ja Magissa hänen labyrinttinsä on 14.