FANDOM

Small dal
Tynkä!

Koutoku Ren (練 紅徳 Ren Kōtoku) oli Koun keisarikunnan toinen keisari ja edesmenneen keisarinnan, Gyokuenin, toinen aviomies.

Ulkonäkö Muokkaa

Koutoku ei näytä kovin vakuuttavalta, vaan ryppyiseltä mieheltä, jolla on pitkä musta parta. Hän käyttää kuninkaallista kaapua, ja veljelleen ennen kuulunutta mian-kruunua.

Luonne Muokkaa

Koutokun luonteesta ei tiedetä paljoa, mutta hän oli vallanhimoinen ja pyrki haalimaan lisää voimaa armeijalleen. Tästä huolimatta Gyokuen onnistui manipuloimaan häntä helposti.

Historia Muokkaa

Koutoku oli Koun keisarikunnan ensimmäisen keisarin, Hakutokun, nuorempi veli.

Koutokulla oli kymmenen lasta, kolme poikaa ja seitsemän tytärtä, vähintään kolmen erin naisen kanssa, mutta heistä vain viisi tunnetaan nimeltä: Kouen, Koumei, Kouha, Kougyoku ja Kourin.

Kymmenen vuotta ennen tarinan alkua Koutokun veli ja kaksi tämän poikaa kuolivat kapinassa. Koutokusta tuli seuraava keisari, sillä sillä hetkellä ei ollut muita sopivia valtaistuimen perijöitä. Hän adoptoi veljensä kaksi selvinnyttä lasta, Hakuein ja Hakuryuun, antaen näiden pitää prinsessan ja prinssin arvonimensä. Koutoku meni myöhemmin naimisiin veljensä entisen vaimon, Gyokuenin, kanssa.

Juoni Muokkaa

Kouga-kaariMuokkaa

Keisarillisessa palatsissa Al-Thamenin jäsen raportoi Koutokulle armeijan viimeisimmistä toimista. Uutiset kuultuaan Koutoku vaatii useamman labyrintinvaltaajan vahvistavan armeijaa käyttämällä erään orakkelin voimia, jota Koutoku ei ollut nähnyt vähään aikaan.

Balbadd-kaariMuokkaa

Sindria-kaariMuokkaa

Merirosvot-kaariMuokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Trivia Muokkaa

  • Hänen nimensä tarkoittaa "karmiininpunaista hyvettä".