FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Kouha Ren (練 紅覇 Ren Kōha) on Koun keisarikunnan kolmas prinssi. Hän oli läntisen armeijan kenraali veljiensä Kouenin ja Koumein kanssa. Kouhalla oli henki Leraje. Hän oli labyrintinvaltaaja ja yksi Judarin kuninkaan astioista. Koun sisällissodan jälkeen hänet karkotettiin Samon-saarelle.

Ulkonäkö Muokkaa

Kouha on laiha, nuori mies. Hänellä on pitkät vaaleanpunaiset hiukset kolmella letillä ja vaaleanpunaiset hiukset. Hänellä on sininen hattu, kaksi pitkää punaista huntua, valkoinen kiinalaistyylinen puku ja shortsit. Kouhalla on kaksi kultarannerengasta, joissa molemmissa on vihreä jalokivi, ja hänen metalliastiansa on miekka.

Kolmen vuoden jälkeen Kouha on kasvanut pituutta ja hänen hiuksensa ovat entistäkin pidemmät.

Luonne Muokkaa

Kouhalla on väkivaltainen ja vinksahtanut puoli, sillä hän nauttii vihollistensa lahtaamisesta. Hän rakastaa nähdä verta, ja hänet tunnetaan Koussa eksentrisestä luonteestaan.

Kouha on myös mukava ja välittävä etenkin palvelijoitaan kohtaan. Kouha pelasti, huolehti ja palkkasi heidät, kun heidät oli heitetty menemään. Palvelijat pitävät Kouhasta, sillä tämä sanoi etteivät nämä ole rumia, vaan heidän siteensä ovat ihastuttavia ja todisteita siitä, että he ovat ansainneet voimansa ja rakentaneet elämäntapansa.

Vanhempia veljiään kohtaan Kouha on uskollinen. Hän kunnioittaa heitä ja tukee heitä parhaansa mukaan. Hän tykkää myös saada heiltä kehuja. Kouha ei myöskään kohtele heitä muodollisesti, vaan esimerkiksi käyttää Kouenista lempinimeä kokonimen sijaan.

Kyvyt Muokkaa

Fyysiset kyvytMuokkaa

MetalliastiaMuokkaa

TilastotMuokkaa

Magoin määrä
4/5
Taistelukyky
4/5
Fyysinen vahvuus
3/5
Tekniikat
2/5
Johtamiskyky
3/5
Viisaus
3/5

TaistelutMuokkaa

SuhteetMuokkaa

Kouen RenMuokkaa

Kouen on Kouhan vanhempi puoliveli, jota Kouha kunnioittaa syvästi. Hän pitää Kouenia arvokkaana henkilönä, jolle hän ei halua aiheuttaa ongelmia. Vaikka Kouha kutsuu Kouenia lempinimellä "En", hän puhuu tälle tavallista kunnioittavampaan sävyyn. Kouha kunnioittaa Kouenia kuninkaana, ja olisi mieluummin liittynyt Kouenin kamariin kuin päätynyt itse kuninkaan astiaksi.

Koumei Ren Muokkaa

Koumei on Kouhan välittävä ja vastuullinen vanhempi puoliveli, joka katsoo naiivimman Kouhan perään. Vaikka heillä on eri äidit, heillä on hyvä suhde keskenään ja he kykenevät työskentelemään yhdessä. Kouha voi sanoa Koumeille minkä tahansa mielipiteen varauksetta, ja Koumei on huolissan pikkuveljensä hyvinvoinnista.

Hänen armeijansaMuokkaa

Kouhalla on syvä side armeijansa kanssa. Hän palkkasi heidät kaikki henkilökohtaisesti maailman hylkiöistä. Hän kannusti sotilaitaan ja kehotti heitä olemaan häpeilemättä sitä, mitä ovat. Vastapalkkana tästä hänen armeijansa rakastaa ja kunnioittaa häntä syvästi, ja pitävät heitä kuninkaanaan.

Kouha välittää sotilaistaan ja suojelee heitä Mogamettin mustilta hengiltä. Hän raivostuu jonkun heistä kuollessa ja muistaa kaikkien heidän nimet.

AladdinMuokkaa

Kouha ja Aladdin matkustivat yhdessä samassa vaunussa Magnostadtiin, ja kaksikko tuli hyvin toimeen matkalla. Kouha letitti Aladdinin hiuksia ajankuluksi niin, että ne alkoivat muistuttaa Kouhan omaa tukkaa. Kaiken jälkeenkin Kouha on yhä hyvissä väleissä Aladdinin kanssa.

JudarMuokkaa

Kouha tulee toimeen Judarin kanssa ja pitää tätä ystävänään. Judar tunnistaa Kouhan vahvuuden ja hänelle kelpaa Kouhan seura. Kouhalla on tapana hemmotella Judaria, muttei Judar juuri pidä siitä. Kun Kouha veljineen sai tietää Judarin petollisuudesta tämän auttaessa Hakuryuuta, Kouha on nähtävästi järkyttynyt ja suuttunutkin; hän kutsuu ensin Judaria tämän nimellä, mutta korjaa sen pian vain "papiksi".

Kougyoku Ren Muokkaa

Vaikka Kouhalla ja Kougyokulla on eri statukset, Kouha suojelee Kougyokua taistelussa. Kun Kougyoku pelästyy tapettuaan vihollisia, jotka olivat kerran koulaisia sotilaita, Kouha kannustaa häntä taistelemaan, sillä se on Renin suvun velvollisuus, lisäten vihollisten ja liittolaisten kuolevan turhaan, jos he epäröivät hetkenkään. Vaikka Kouhalla ja Kougyokulla on eri äidit, he näyttävät tulevan toimeen keskenään paremmin, kuin muiden sisarustensa kanssa. Kun Kouha huomasi, kuinka läheisiä ystäviä Kougyoku ja Alibaba ovat, hänestä tuli hieman suojelevainen.

TriviaMuokkaa

  • Kouhan nimi tarkoittaa "karmiininpunaista ylivaltaa".
  • Kouha on samanikäinen siskonsa Kougyokun kanssa.
  • Hänen erityiskykynsä on asioiden hakkaaminen palasiksi.
  • Hänen harrastuksensa on kaunistautuminen ja muoti.
  • Kouhan lempiruoka on viikuna, eikä hän pidä mausteisesta ruoasta.
  • Kouhan naistyyppi on yksilöt, eikä hän pidä ihmisistä, jotka eivät tee mitään omasta tahdostaan.
  • Kouhan lempitapa viettää päivä on hänen alaistensa arvostaminen.
  • Hän on huolissaan äidistään.
  • Hänen heikkoutensa ovat hänen veljensä.
  • Kouhalla on kompleksi siitä, että hänellä on eri äiti kuin isoveljillään, minkä hän ajattelee olevan pieni heikkous.
  • Mitä tulee naisiin, Kouha osaa käsitellä heitä jopa Sindbadia ja Aladdinia paremmin.