FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Kougyoku Ren (練 紅玉 Ren Kōgyoku) on Koun keisarikunnan viides keisarinna ja entinen kahdeksas prinsessa. Hän oli keisarikunnan läntisen valloitusarmeijan kenraali. Kougyoku oli labyrintinvaltaaja ja yksi Judarin kuninkaan astioista, ja omisti hengen Vinea.

Ulkonäkö Muokkaa

Kougyokulla on pitkät, pinkit hiusneulalla sidotut hiukset, sekä pinkit silmät. Hän käyttää yleensä kuninkaallista, koristeellista asuaan, johon kuuluu mekko, kaapuja ja huiveja.

Keisarinnana Kougyokulla on yllään asemalleen tyypillinen koulainen asu sekä kruunu, josta roikkuu nauhoja.

Luonne Muokkaa

Kougyokulla on ilmaisevat kasvot, joista näkee helposti hänen tunteensa. Hänellä on tapana käyttäytyä lapsenomaisesti, mutta toisinaan hän pitää yllä kylmää ilmettä voittaakseen vastustajansa diplomatiassa. Itsepäisen ulkokuoren sisältä paljastuu yksinäinen, ystäviä kaipaava henkilö. Kougyoku ei halua seurata kaikkia Koun keisarikunnan käskyjä, mutta on liian pelokas ollakseen tottelematta.

Kougyoku on aina halunnut ystäviä, mutta on aina kokenut itsensä vieroksutuksi perheessään syntyperänsä vuoksi. Sen takia hän ei ole uskaltanut tutustua edes Hakuryuuhun ja Hakueihin, lähestyttävimpiin sukulaisiinsa. Siksi Kougyoku tyytyi leikkimään ja pelaamaan itsekseen.

Kougyoku löysi tarkoituksen elämälleen sotilaana. Hän riskeeraa elämänsä itselleen tärkeiden ihmisten puolesta. Koun keisarinnana Kougyoku on aluksi epätoivoinen valtion huonon taloudellisen tilanteen vuoksi, ja vaikka hän esittää rauhallista, hän on todellisuudessa romahduksen partaalla. Alibaban kannustuksen myötä hän onnistuu kuitenkin nousemaan jaloilleen ja tulemaan itsevarmaksi ihmiseksi ja johtajaksi.