FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Kouen Ren (練 紅炎 Ren Kōen) on Koun keisarikunnan entinen ensimmäinen prinssi. Hän oli Koun läntisen valloitusarmeijan komentaja ja Balbaddin kuvernööri, kun Kou otti vallan Balbaddista. Kouenilla oli kolme henkeä, Agares, Astaroth ja Phenex, ja hän oli yksi Judarin kuninkaan astioista. Koun sisällissodan jälkeen Kouen näennäisesti telotettiin, mutta kyseessä oli taikuudella tehty huijaus. Hakuryuu halusi säästää Kouenin hengen, joten hän lavasti telotuksen ja lähetti Kouenin maanpakoon Koulle kuuluvalle Samon-saarelle tämän veljien kanssa.

Ulkonäkö Muokkaa

Kouen on pitkä mies, jolla on kapeat punaiset silmät ja punaiset hiukset, jotka on sidottu taakse nutturalle. Kouenilla on pukinparta, josta hän on ylpeä. Päässään hänellä on kiinalainen päähine, jossa on keltainen jalokivi keskellä. Kouenilla on perinteiset, pääosin punaiset, mustat ja valkoiset, vaatteet sekä musta viitta. Hänen punaruskeassa vyössään on kultainen peto-ornamentti. Hän kantaa aina mukanaan metalliastioitaan miekkaansa ja sen kahvaa sekä oikean olkansa olkapanssaria, joka muistuttaa leijonan päätä.

Sisällissodan jälkeen Kouen antoi Hakuryuulle vasemman kätensä ja molemmat jalkansa. Samon-saarella hänellä oli puuproteesit, yksikertaiset vaatteet ja hiuksen poninhännällä hänen päänsä vasemmalla puolella. Hän käytti kävelykeppiä apunaan kävelemisessä, ja hänen kasvonsa olivat ryppyiset. Viimeisen taistelun jälkeen henkien lähdettyä Kouenin puuproteesit eivät enää toimi, joten hänellä on jaloissaan tavalliset puujalat ja vasemman käden paikalla ei mitään.