FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Koubun Ka (夏 黄文 Ka Kōbun) on Kougyoku Renin avustaja ja ennen tämän kamarin jäsen. Hän on Koun keisarikunnan entinen pääministeri ja nykyisen pääministerin, Alibaban, neuvonantaja.

Ulkonäkö Muokkaa

Koubun Ka on pitkä mies, jolla on mustat, laineilevat ja sidotut hiukset ja keltaiset silmät. Hänellä on maalauksia kasvoissaan. Koubun käyttää pitkää hattua ja perinteisiä vaatteita. Hän kantaa mukanaan kamarin astiaansa, joka on vihreä viuhka.

Luonne Muokkaa

Koubun on kylmä ja rauhallinen henkilö, joka pyrkii nousemaan mahdollisimman korkeaan asemaan sosiaalisesti. Koubun on valmis mielistelemään ketä tahansa, kunhan hän hyötyy siitä itse. Kougyokun avustajana hän yrittää manipuloida Kougyokua ja alaisiaan, muttei ole siinä kovin hyvä.

Historia Muokkaa

Koubun syntyi köyhässä kylässä Koun pohjoisessa provinssissa. Hän läpäisi valtakunnallisen kokeen korkein arvosanoin, ja pääsi hallituksen viranomaiseksi.

17-vuotiaana hänestä tuli Kougyokun avustaja, ja hän auttoi tätä saamaan itsevarmuutta. Koubun ja Kougyoku ovat työskennelleet yhdessä siitä lähtien.

Koubun auttoi Kougyokua valtaamaan labyrintti Vinean. Koubunista tuli Kougyokun kamarin jäsen, kun hän halusi pelastaa tämän taistelun keskellä.

Juoni Muokkaa

Balbadd-kaariMuokkaa

Kou Arrives

Koubun Ka saapuu Balbaddiin Sumujoukon päämajaan prinsessa Kougyokun seurassa. He pelastavat Ugon hakkaaman Judarin, Koubunin mukaan juuri ja juuri. Tämän kuullessaan Kougyoku sanoo Judarin olevan pahoin haavoittunut ja käskee Koubunin parantamaan Judarin, sillä hänen kuolemansa olisi vakava asia. Koubun vastaa ymmärtävänsä, kutsuen Judaria heidän "arvoisaksi ylipapikseen". Kun Kougyoku päättää taistella Ugoa vastaan, Koubun käskee hänen olla varovainen ja kehuu häntä hänen tapettuaan Ugon. Hän kertoo myös voivansa antaa Judarille ensiapua, mutta hänen parantamisekseen täysin tarvitaan kunnon varusteita.

Kun he ovat lähtemässä, Aladdin käy heidän kimppuunsa. Hän sanoo Ugon olleen hänen ja kumppaniensa puolella ja Koubun kysyy, mitä Kougyoku aikoo tehdä tälle. Kun Sindbad pysäyttää Kougyokun, tämä käskee Koubunin yllätykseksi kaikkia lähtemään. Hän pysyy nolostuneen prinsessansa rinnalla heidän paluumatkalla.

Sindria-kaariMuokkaa

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Maailman tutkiminen -kaariMuokkaa

Kun Kouen Ren saapuu palatsiin, Koubun muistuttaa Kougyokua puhumaan hänelle. Myöhemmin Koubun seuraa Kougyokua tämän matkalla Kouenin huoneeseen, mutta perille päästyään Kougyoku lähettää hänet ja muut palvelijat menemään. Seuraavana päivänä Koubun seuraa Kougyokua keisarin hautajaisissa.

Magnostadt-kaariMuokkaa

Kun Kougyoku saa käskyn Kouenilta liittyä seuraansa välittömästi, Koubun on Kougyokun takana kumartamassa.

Toinen Balbadd-kaariMuokkaa

Koubun on Kougyokun mukana, kun tämä menee tapaamaan Alibabaa Balbaddin palatsissa.

Kyvyt Muokkaa

Kamarin astiaMuokkaa

Koubun käytti Kougyoku Renin hengen, Vinean, voimaa kamarin astiassaan. Koubunin kamarin astia on viuhka.

Taistelut Muokkaa

Suhteet Muokkaa

Kougyoku RenMuokkaa

Koubun välittää Kougyokusta syvästi, ja suojelee tätä aina. Hän on myös Kougyokun opettaja miekkailussa, mutta hänellä on tapana Kougyokun ärsytykseksi olla liian varovainen häntä kohtaan.

Trivia Muokkaa

  • Hänen etunimensä tarkoittaa "keltaisia kirjoituksia", ja sukunimi "kesää".
  • Koubun haluaisi saada ylennyksen.
  • Koubunin heikkous on Kougyokun itsepäisyys.
  • Koubunin (itsejulistama) erityiskyky on ihmisluonnon ymmärtäminen.