FANDOM

Small bad
Juonipaljastuksia!

Kokuhyou Shuu (周 黒彪 Shū Kokuhyō) oli Koun keisarikunnan vasemmankäden kenraali. Hän oli mukana Kouenin sotaretkellä, mutta liittyy myöhemmin Hakuryuun armeijaan.

UlkonäköMuokkaa

Kokuhyou on pitkä mies, jolla on pitkät, tummat viikset sekä hiukset sidottuna poninhännälle. Hänellä on perinteiset vaatteet, pieni hattu, tumma viitta ja haarniska. Hän oli menettänyt oikean silmänsä, jonka paikalla hän pitää silmälappua, jossa on valkoinen x-merkki.

LuonneMuokkaa

Kokuhyou on ilmeetön ja vakava henkilö, joka on hyvin uskollinen ensimmäiselle keisarille, Hakutokulle, ja myöhemmin tämän ainoalle selviytyneelle pojalle, Hakuryuulle, tämän vallankumouksessa.

HistoriaMuokkaa

Kokuhyou kuului Koun armeijaan jo keisarikunnan alkuajoilla, ja hän oli Seiryuu Rin kanssa vannonut uskollisuutensa keisari Hakutokulle. Kokuhyou saavutti jossain vaiheessa vasemmankäden kenraalin aseman.

JuoniMuokkaa

Small giana
Kesken!
Tämä artikkeli tai sen osa on keskeneräinen. Voit auttaa Magi Wikiä laajentamalla sitä.

Toinen Sindria-kaariMuokkaa

Kokuhyou esiintyy ensikerran Kouen Renin rinnalla. Hän ja Seiryuu seisovat armeijan tukikohdassa Balbaddissa Kouenin valtaistuimen edessä, odottamassa Judarin paluuta.

Koun keisarikunta -kaariMuokkaa

Kyvyt Muokkaa

  • Kokuhyoun kamarin astian vaikutukset.

Ikänsä ja asemansa vuoksi Kokuhyoulla on paljon sotilaallisia taitoja ja kokemusta.

Kamarin astiaMuokkaa

Kokuhyou käyttää Hakuryuun hengen, Zaganin, voimaa. Zagan lainaa voimansa kamarin astiaan.

Assimilaatio: Kokuhyou muuttuu hirviömäiseen muotoon. Hän voi imeä muiden magoita köynnöksillä.

Suhteet Muokkaa

Hakuryuu RenMuokkaa

Kun Hakuryuu päätti aloittaa vallankumouksen Kouenia vastaan, Kokuhyou ja Seiryuu Ri päättivät seurata häntä, koska he olivat yhä uskollisia keisari Hakutokulle ja pitivät Hakuryuuta tämän todellisena perijänä.

Trivia Muokkaa

  • Hänen etunimensä tarkoittaa "mustaa pantteria" ja sukunimensä "kehää".
  • Hänellä on sama sukunimi, kuin Kokuton Shuulla.