FANDOM

Small dal
Tynkä!

Kikiriku (キキリク Kikiriku) on Hinahohon ja Rurumun esikoinen.

Ulkonäkö Muokkaa

Kikiriku on imuchakkilaisena pitkä ikäisekseen, ja ohitti pituudessa Ja'farin, vaikka tämä on häntä 11 vuotta vanhempi. Kikirikulla on piikikkäät siniset hiukset, keltaiset silmät ja perinteiset imuchakkilaiset vaatteet.

Luonne Muokkaa

Kikiriku on leikkisä ja naurava lapsi, joka on aina liikkeessä.

Juoni Muokkaa

Reimin valtakunta -kaariMuokkaa

Kikiriku AoS

Kikiriku roikkuu Ja'farissa.

Kikiriku oli syntynyt sillä välin, kun juokko Sindbadia lukuunottamatta olivat käyneet Imuchakkissa. Hänet nähdään ensikerran härnäämässä väsynyttä Ja'faria, joka yritti päästä Kikirikusta eroon.

Koska Kikiriku rikkoi Ja'farin kompassin ja kartan, kaksikko päätyy vaeltelemaan Napolian laitamilla. Kikiriku jahtaa ohi menevää perhosta, mutta kaatuu ja alkaa itkeä. Ja'far toruu häntä ja ojentaa hänelle kätensä, mutta Kikiriku lyö sen vihaisesti pois, minkä vuoksi Ja'far kyllästyy ja poistuu paikalta. Ja'far kiiruhtaa takaisin kuullessaan Kikirikun kirkuvan, ja löytää hänet Reimin colosseumista karanneen hirviön käsistä kiljumassa ja itkemässä pelosta.

Kun Ja'far käyttää kamarin astiaansa ensikertaa, Kikiriku pelastuu haavoitta. Hän itkee ja halaa Ja'faria liian tiukasti, ja Sindbad sanoo Ja'farilla olevan "kiva pikkuveli".

Kyvyt Muokkaa

VahvuusMuokkaa

Kikiriku on tavallista lasta vahvempi, sillä hän on imuchakkilainen.

Suhteet Muokkaa

Ja'far Muokkaa

Kikiriku on kiintynyt Ja'fariin ja näkee tämän isoveljenään. Hän roikkuu usein kiinni Ja'farissa, josta Ja'far ei kuitenkaan aina pidä.

Trivia Muokkaa

  • Vuosia myöhemmin Hinahoho sanoo hänellä olevan lapsenlapsia. Sillä Kikiriku on hänen esikoisensa, on mahdollista, että nämä lapsenlapset ovat Kikirikun lapsia.