FANDOM

Kamarin astiat (眷属器 Kenzoku Ki) ovat esineitä (aseita, koruja jne.), jotka ovat tärkeitä labyrintinvaltaajan kamarin jäsenille.

Saanti Muokkaa

Kamarin astian voi saada, mikäli auttaa labyrintinvaltaajaa valtaamaan labyrintin, tai muodostaa läheisen suhteen tämän kanssa. Astiat saavat voimansa labyrintinvaltaajan hengeltä. Kamarin jäsen ei voi käyttää astiaansa, mikäli labyrintinvaltaajalla ei ole metalliastiaansa.

Aktivointi Muokkaa

Kamarin astian aktivoinnissa on kaksi tasoa: normaali taso ja sitä voimakkaampi taso, jota kutsutaan assimilaatioksi (同化 Dōka).

Assimilaatiossa henkilö fuusioituu metalliatian sisällä olevan hengen kamarihengen kanssa. Täten käyttäjästä tulee vahvempi, mutta se maksaa heille heidän ihmisyyttään suhteessa siihen, kuinka usein tätä tekniikkaa käytetään. On mahdollista, että lopulta ei vain heidän kehonsa, vaan myös assimiloituneiden tietoisuus yhdistyy hengen kanssa, ja käyttäjän sydän katoaa. Assimilaatioprosessin pakottaminen voi olla hengenvaarallista.

On mahdollista myös assimiloitua vain puoliksi.

Ulkonäkö Muokkaa

Kuten metalliastiat, kamarin astiat ovat metalliesineitä, jotka ovat tärkeitä kantajilleen. Ne voivat olla aseita, koristeita, koruja jne. Kamarin astian aktivoituessa siihen ilmetyy pieni taikaympyrä, jossa on kahdeksansakarainen tähti.

Käyttäjät Muokkaa

Päärtikkeli: Kamarin jäsenet.