FANDOM

Small dal
Tynkä!
Small bad
Juonipaljastuksia!

Ja'far (ジャーファル Jāfaru) on Sindbadin oikea käsi ja yksi Sindrian kuningaskunnan kahdeksasta kenraalista. Hän toimii myös Sindrian kauppalaivueen päällikkönä.

Ulkonäkö Muokkaa

Ja'farilla on vaalea iho, lyhyet valkeat hiukset ja tummat silmät. Hänellä on myös pisamia kasvoissaan. Hän käyttää valkoista kaapua, joka peittää hänen koko vartalonsa, sekä vihreää päähinettä. Hänen kamarin astiansa Bararaq Sei on punaisten narujen varassa olevat terät, joita hän kantaa aina mukanaan. Ja'farilla on jaloissaan kaksi arpea.

Kolmen vuoden jälkeen Ja'far ei enää pidä vanhaa asuaan, vaan hänellä on valkohihainen pusero ja tumma liivi, tummat housut ja kengät. Hänellä ei myöskään ole enää päähinettään, vaan vain pieni punainen jalokivi otsallaan. Hänen hiuksensa ovat myös hieman pidemmät. Alibaban mielestä Ja'far näyttää siltä, kuin hän ei olisi ikääntynyt päivääkään kolmenkaan vuoden jälkeen.

Luonne Muokkaa

Serious Jafar

Ja'far on totinen henkilö, joka ärsyyntyy helposti. Hän on Sindbadin järjen ääni, kun tämä on tekemässä jotain typerää. Hänellä on tapana torua Sindbadia, vaikka Sindbad on hänen kuninkaansa, häntä vanhempi ja häntä vahvempi.

Ärsytettyvä Ja'far näyttää toisen puolen itsestään. Hän oli valmis tappamaan Cassimin, kun tämä vastusti Sindbadia. Kerran Judar kutsui Ja'faria "pikkutekijäksi" ja käski tämän siirtyä sivuun, sillä hänellä oli asioita hoidettavanaan Sindbadin suhteen. Vihastunut Ja'far yritti käyttää kamarin astiansa täyttä voimaa Judaria vastaan, mutta Sindbad pysäytti hänet ennen sitä.

Äkkipikaisesta luonteestaan huolimatta Ja'far on kiltti ja kohtelias niille, jotka eivät ole hänen vihollisiaan. Hän välittää syvästi rakkaistaan, ja lapset ovat hänen heikko kohtansa. Ja'far on myös työnarkomaani jopa siihen pisteeseen, että hän työskentelee unissaankin.